سردار نقدی در گرگان:

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: شاهد آن هستیم که این انقلاب به چهل سالگی رسیده است و باید با صدای بلند این پیروزی را فریاد بزنیم و آن را جشن بگیریم.

ایران مقتدرترین کشور نظامی منطقه

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار محمدرضا نقدی، صبح امروز در نشست تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان استان گلستان اظهار کرد: تاریخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله اصالتی ندارد و ساخته و پرداخته پهلوی و صهیونیست‎ها بوده است.

وی تصریح کرد: تاریخ ایران بر اساس تاریخ انبیا و دانشمندان ایرانی است ولی شاهد هستیم که تاریخ را برای ما بر اساس شاهنشاهی نوشتند و این درحالی است که قرآن کریم در تاریخ به شاه‌ها اشاره‌ای ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: در دانشگاه‌های ما به شاه‌هایی که جنگ افروزیی کردند و جنایت‌های زیادی انجام دادند افتخار می‌کنند و باید این دروس اصلاح شود.

نقدی یادآور شد: انقلاب اسلامی چند هزار سال مبارزه آزادی‌خواهی‌های یک ملت را به سرانجام رساند و شاهد آن هستیم که این انقلاب به چهل سالگی رسیده است و باید با صدای بلند این پیروزی را فریاد بزنیم و آن را جشن بگیریم.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی را با پرونده گرانی و فساد قیاس کنند و انقلاب اسلامی یک حرکتی در تاریخ بشر است که تنها با پیامبران اولوالعزم قابل قیاس است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: استکبار به دنبال این است که انقلاب اسلامی را رو به افول نشان دهند و لذا بیان می‌کنند که سایه جنگ بر سر ما وجود دارد و این درحالی است که خود را توانمند معرفی می‌کنند.

نقدی تاکید کرد: آمریکا کشوری که یک هزار میلیارد ذخایر ارزی داشت امروز ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و سالی یک هزار دلار به این بدهی‌ها در حال افزیش است و این یعنی آنکه آمریکا کشوری ورشکسته است و این واقعیت اقتصادی آمریکا است.

وی با بیان اینکه هر کسی از اقتصاد بومی در زمان پهلوی حرف می‌زد سرکوب می‌شد، افزود: امروز شاهد آن هستیم که افرادی که شعار جهانی سازی سر می‌دادند به دلیل شکست در اقتصاد بیان می‌کنند که برای ما تنها اقتصاد آمریکا اهمیت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: کشوری که توانایی خاموش کردن یک آتش کالیفرنیا را ندارد بیان می‌کند که سایه جنگ بر سر ما است و این در حالی است که در آمریکا صدها هزار نفر آواره شدند.

نقدی یادآور شد: در دوران پهلوی وابستگی ما هر سال به کشورهای خارجی بیشتر می‌شد و امروز شاهد آن هستیم که کشوری با سپری کردن ۲۵ سال خشکسالی ۷ برابر تولیدات کشاورزی‌اش افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروز ایران مقتدرترین کشور نظامی منطقه است، گفت: اندیشکده‌های آمریکایی امروز ایران را جزو هفت کشور برتر دنیا می‌دانند و این درحالی بود که ایران در دوران پهلوی جایگاهی نداشت.

پایان پیام/ شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار