سردار غیب‌پرور؛

«بنده قبلاً سران فتنه را نجس سیاسی خوانده‌ام اکنون هم بر روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند مگر این که یک زمانی بیایند در ساحت ملت و رهبری معظم انقلاب توبه کنند».

سران فتنه را نجس سیاسی می‌دانم

به گزارش گلستان24،  سایت رادیو فردا وابسته به سازمان سیا که در فتنه 88 در کنار سایر رسانه های ضد انقلاب حمایت و خط دهی فتنه گران را بر عهده داشتند با انعکاس سخنان روز گذشته سردار غیب پرور، رئیس جدید سازمان بسیج، نوشت: رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر سخنان پیشین خود درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی گفت که همچنان به نظر او «سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند».

سران فتنه

غلامحسین غیب‌پرور، روز یکشنبه ۲۱ آذر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج گفت که موضعش درباره رهبران معترضان به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ هیچ تغییری نکرده است.

 

او اضافه کرد: «بنده قبلاً سران فتنه را نجس سیاسی خوانده‌ام اکنون هم بر روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند مگر این که یک زمانی بیایند در ساحت ملت و رهبری معظم انقلاب توبه کنند».

 

فرمانده بسیج تأکید کرد: «من در صیانت از انقلاب به هیچ وجه اهل مماشات نیستم؛ رسانه‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب هم هرچه می‌خواهند بگویند و بنویسند».

 

رئیس جدید سازمان بسیج در سال ۹۳ و زمانی که فرماندهی سپاه فجر استان فارس را بر عهده داشت نیز میرحسین موسوی، مهدی کروبی، رهبران معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، و محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، را «نجس سیاسی» خوانده و گفته بود این سه نفر بدون ابراز پشیمانی «تطهیر» نخواهند شد.

 

رهبر جمهوری اسلامی روز ۱۷ آذر غلامحسین غیب‌‌پرور را به سمت رئیس سازمان بسیج و محمدرضا نقدی را به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران منصوب کرد.

 

این فرمانده سپاه پس از کشته شدن حسین همدانی در سوریه، فرماندهی قرارگاه «امام حسین» را بر عهده داشت، و پیش از آن هم فرمانده سپاه فجر استان فارس بود.


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار