فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دریافت شکایتی مبنی بر سرقت احشام در این شهرستان، گفت: در جریان این پرونده ۱۵۴ کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی و سرقتی کشف شد.

۱۵۴ کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی و سرقتی در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود علیفر در گفت و گویی با اشاره به اینکه در برخی از ایام و در برخی مناطق روستایی شهرستان سرقت احشام به عنوان یکی از پرونده‌های مبهم چندین بار اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: این پرونده‌ها هر بار با تلاش ماموران و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی با شناسایی و دستگیری سارق و جبران مال و صدور احکام قضایی بسته شده است.

وی با بیان اینکه در جدیدترین پرونده شکایت صورت رفته درباره سرقت احشام در گنبدکاووس پرسنل ما با موضوعی جدید روبه‌رو شدند، افزود: پس از پیگیری موضوع پرونده، پرسنل ما موفق به شناسایی یکی از فروشگاه‌های فروش گوشت سرقتی در شهرستان گنبدکاووس شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ماموران نیروی انتظامی پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به بازرسی این فروشگاه کردند، خاطرنشان کرد: پرسنل پلیس آگاهی پس از بازرسی محل مورد نظر گوشت قرمز را در قالب یک لاشه سلاخی شده کشف کردند.

علیفر از دستگیری یک نفر مالخر در این پرونده و شناسایی و دستگیری فرد سارق خبر داد و گفت: این افراد پس از انجام مراحل قانونی و اخذ اظهارات به مرجع قضایی برای صدور رای نهایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار