استاندار گلستان گفت: ۷۴ مرکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در استان گلستان وجود دارد که به طور متوسط، ماهیانه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یارانه به این مراکز پرداخت می‌شود.

ماهیانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یارانه و چهار و نیم میلیارد تومان مستمری به معلولین گلستانی داده می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید مناف هاشمی در این بازدید با قدردانی از زحمات پرسنل مراکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در گرگان گفت: این بازدیدها به منظور قدردانی و عرض خسته نباشید به پرسنل خدوم این مراکز انجام می­شود.

وی با اشاره به نگاه حمایتی دولت در حوزه معلولان و نیازمندان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر حمایتهای خوبی در حوزه بهزسیتی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام داده است.

هاشمی افزود: ۷۴ مرکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی در استان گلستان وجود دارد که به طور متوسط، ماهیانه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یارانه به این مراکز پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار نفر از ۵۱ هزار معلول استان در این مراکز نگهداری می شوند که استان گلستان در این زمینه رتبه هفتم کشور را داراست و دولت ماهیانه چهار و نیم میلیارد تومان یارانه به عنوان مستمری به آنها می پردازد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.

استاندار گلستان گفت: در حوزه کمیته امداد نیز ماهیانه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یارانه به نیازمندان استان پرداخت می شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد یافته است.

وی افزود: این آمار و ارقام نشان می دهد که هم استان در حوزه کمک به نیازمندان همت بالایی داشته و هم دولت محترم نگاه و توجه ویژه‌ای به این حوزه دارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی‌های آینده بتوانیم کمی از رنج و سختی معلولان و خانواده های آنها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار