مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲۲۰ واحد مسکونی روستایی احداث شده از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان گلستان خبر داد.

۱۲۲۰ واحد مسکن روستایی در استان گلستان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: پروژه‌های بنیاد مسکن استان گلستان امسال با 324 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همانند سال‌های گذشته بنیاد مسکن استان به عنوان یکی از موثرترین دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم به ویژه روستائیان، اقدام به افتتاح و بهره‌برداری از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های خود می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان تصریح کرد: در هفته دولت امسال تعداد 63 پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار 110 هزار و 966 میلیون ریال که بیش از 61 هزار میلیون ریال آن از محل اعتبارات استانی و 49 هزار و 965 میلیون ریال آن از محل اعتبارت ملی جذب شده بود، در روستاهای استان افتتاح خواهد شد.

زمانی‌نژاد اظهار کرد: 25 هزار و 786 خانوار از مزایای این طرح‌ها که عمران و آبادانی روستاها را به دنبال داشته، برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از 1220 واحد مسکونی روستایی احداث شده از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: این تعداد طرح از محل اعتبارات ملی جذب شده و 1220 خانوار استان نیز از مزایای این طرح برخوردار شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی احداث شده در بخش اقشار کم‌درآمد، مسکن خانوارهای دارای 2عضو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی، مسکن محرومان، اهداء سند مالکیت روستایی، اهداء زمین به زوج‌های جوان فاقد مسکن برای ساخت مسکن مقاوم و غیره را از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن استان در طول هفته دولت اعلام کرد.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار