سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه تلاش ما انعکاس واقعیت‌های استان به مدیران بالادستی است، گفت: یکی از چالش‌های اساسی استان مهاجرت است و سال گذشته با همه پیگیری‌هایی که انجام شد، اعتبارات خوبی در این زمینه به استان اختصاص یافت.

یکی از چالش‌های اساسی استان گلستان مهاجرت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عملکرد ۲۱ ساله استان گلستان در حوزه سیاسی قابل دفاع است اما در حوزه اجتماعی به رغم اینکه از اقدامات و عملکرد گذشته دفاع می‌کنیم اما شرایط عمومی کشور و حتی منطقه به سمتی پیش رفته است که دچار برخی از معضلات اجتماعی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه گلستان از نظر امنیتی، در بهترین شرایط به سر می‌برد، گفت: با وجود اقوام و مذاهب مختلف در استان و وجود کیلومترها مرز مشترک با کشور ترکمنستان، امنیت مطلوب و پایداری بر استان حاکم است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه یکی از چالش‌های استان در سال‌های گذشته پنهان‌کاری در بیان واقعیت‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: در گذشته واقعیت‌های موجود استان در حوزه‌های مختلف پشت سرسبزی آن پنهان می‌شد و تلاش می‌شد تا اوضاع گل و بلبل به مسئولان بالادستی ارائه شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما انعکاس واقعیت‌های استان به مدیران بالادستی است، گفت: یکی از چالش‌های اساسی استان مهاجرت است و سال گذشته با تمام تلاش و پیگیری‌هایی که انجام شد، اعتبارات خوبی در این زمینه به استان اختصاص پیدا کرد. دولت به این نتیجه رسیده است که یکی از پرهزینه ترین استان‌ها در موضوع مهاجرت، استان گلستان است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات استان به صورت منطقی رونمایی شود و به راهکارهای درست و منطقی برای برطرف کردن آنها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار