رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح اجتماع محور در ۸ محله شهری و روستایی این شهرستان، گفت: برای نخستین بار در سطح استان گلستان با همکاری مشاوران کتاب آموزشی و روش‌های تدریس مهارت‌های زندگی ویژه جوانان تدوین شد.

طرح اجتماع‌محور در محلات آسیب‌پذیر گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا فشایی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهارداشت: کلاس‌های ویژه آگاه‌سازی جوانان و مهارت‌های زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی در گنبدکاووس در حال برگزاری است.

وی افزود: طرح اجتماع محور در ۸ محله شهری و روستایی برگزار می‌شود و ۸ مرکز سازمان مردم نهاد در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بهزیستی با این ارگان همکاری دارند.

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس بیان داشت: ۱۷ مرکز مشاوره در شهرستان فعالیت داشتند که ۲ مرکز امسال درخواست تعطیلی دادند و ۶ مرکز تا پایان سال افتتاح می‌شود. مجموع یارانه که به این مراکز پرداخت شده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

فشایی گفت: ۴ هزارو ۲۴۲ نفر در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، ارتباط بین والد و فرزند و ارتباط بین همسران و ۶ هزارو ۵۸۸ نفر در زمینه آگاه‌سازی مهارت‌های زندگی آموزش دیدند.

عبدالحکیم سلاق،رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس اظهارداشت: تعهد اشتغال امسال شهرستان ۴ هزارو ۱۲ نفر است که تاکنون ۲ هزارو۲۲۵ نفر بیش از ۵۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: در سال ۹۶، تعداد ۲۹۲ طرح با تسهیلات ۲۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس گفت: در حوزه ورزش و جوانان تنها یک طرح به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که انتظار تعامل بیشتر از دست‌اندرکاران این حوزه داریم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار