سرپرست فرمانداری گرگان:

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان این که مخالف احداث تله کابین در ناهارخوران هستم، گفت: دومین پروژه بزرگ آبگرم کشور را بعد از سرعین اردبیل، در زیارت گرگان احداث خواهیم کرد.

مخالف احداث تله کابین در ناهارخوران هستم/ پروژه آبگرم زیارت

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوالقاسم صفوی، شامگاه یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار کرد: دو تعریف از فرمانداری در ذهن من وجود داشت یا این که بنده رئیس ۷۵ شورا هستم و باید در جلسات شرکت کنم و یا این که دغدغه‌های دیگری داشته باشم.

وی افزود: موضوع جوانان و آسیب های اجتماعی که به دلیل بیکاری آن‌ها را تهدید می‌کند به شدت من را دغدغه مند کرده بود بنابراین این نگاه را دنبال کردم.

صفوی با بیان این که دولت با منابع محدود نمی تواند به ما کمک چندانی کند، تصریح کرد: کل بودجه فرمامداری ۶۳ میلیارد تومان است و این رقم برای توسعه شهر ناچیز است.

وی همچنین به سرمایه گذارانی که در سنوات گذشته به گرگان آمده اما به دلیل سیکل طولانی اداری منصرف شده بودند اشاره کرد و گفت: ما باید به استقبال سرمایه گذار برویم زیرا اگر چنین نباشد مانند همین نمونه که ذکر شد به استان دیگری رفته و ما از رشد شهر محروم می شویم.

صفوی بیان کرد: صهیونیست پایش را در یک کفش کرده تا جمهوری اسلامی را به هم بزند اما با یک مدیریت درست می توان جلوی این امر را گرفت.

کلنگ زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور

سرپرست فرمانداری گرگان خاطرنشان کرد: استاندار قوی داریم و وی در همه جلسات اعلام می کند که از عملکرد جذب سرمایه گذار هنوز راضی نشده ام و این نشان می دهد که وی جلوتر از ما حرکت می کند.

صفوی اظهار کرد: هفته آینده بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در شمال گرگان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان به همت استاندار کلنگ زنی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در همان روز هم یک پروژه ۱۰۰ میلیاردی در شهر سرخنکلاته در شهرک صنعتی کلنگ زنی خواهد شد که از بزرگترین پروژه های صنعتی در حوزه فرآوری محصولات غذایی است.

صفوی خاطرنشان کرد: برای توسعه آبگرم زیارت جلسات متعددی را گذاشتیم و منابع طبیعی، اوقاف و شورای روستا را راضی کردیم و خوشبختانه سرمایه‌گذاری برای آن پیدا شده و قول داده که این پروژه دومین پروژه بزرگ آبگرم کشور بعد از سرعین اردبیل باشد.

وی با بیان این که من از نیمه پایین جامعه هستم و خاستگاه خود را فراموش نکرده ام، اذعان کرد: اگر با پروژه‌ای مخالفت می کنم به دلیل این است که نمی خواهم کارهای غیرکارشناسانه قبلی تکرار شود.

 

تهاتر با شهرداری

سرپرست فرمانداری گرگان افزود: میدان شهرداری، بیمارستان پنج آذر، تالار فخرالدین اسعد گرگانی و برخی مکان های دیگر با فرهنگ ما آمیخته شده است و باید از آن ها حفاظت کرد.

صفوی ادامه داد: در اولین قدم برای افزایش فضای پارک شهر که برند یک شهر است پنج متر زمین فرمانداری را تنها با قیمت ۱۱ میلیارد تومان با شهرداری تهاتر کردیم.

وی یادآور شد: در سنوات گذشته از مساحت پارک شهر کاسته شده و ما این زمین را به مردم هدیه می دهیم تا در آن جا یک پارکینگ و آبنمای موزیکال ایجاد شود.

وی ادامه داد: با احداث تله کابین گرگان در محور ناهارخوران مخالف هستم و جلوی آن را تا جایی که بتوانم می‌گیرم، می توان تله کابین را در هزارپیچ یا سوگله ایجاد کرد که تولید سرمایه و ثروت برای مردم این منطقه داشته باشد.

صفوی با انتقاد نسبت به ساخت مرکز تجاری در خیابان پنج آذر گفت: ساختن این مرکز مقابل بیمارستان اشتباه بود و سبب ترافیک در این منطقه شده است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار