مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امسال بیش از دو هزار نفر از استان گلستان در پیاده روی رضوی شرکت کردند.

بیش از ۲۰۰۰ گلستانی در پیادهروی رضوی شرکت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجتالاسلام نور الله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگاران از حضور بیش دو هزار نفر از علاقمندان در پیاده روی به سمت مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این افراد به منظور ابراز و اظهار ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) و برگزاری مراسم سوگواری در آخر ماه صفر با پای پیاده به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: شور کاروان های زائر امام رضا(ع) در ۲۸ صفر به شعور رضوی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی به سمت مشهد مقدس در پنج شهر استان انجام می شود، افزود: شهرستان های کلاله، مینودشت، علی آباد، گرگان و آزادشهر میزبان زائران حرم رضوی خواهند بود.

 

پیاده روی رضوی یک رخ داد فرهنگی و مذهبی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تجمع بزرگ پیاده روی رضوی را یکی از مهمترین رخ دادهای فرهنگی و مذهبی اعلام کرد و گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) با حضور دیگر هیات های مذهبی شاهد تجمع بزرگ هیات های مذهبی گلستان در یکی از رواق های مطهر امام رضا (ع) خواهیم بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در سال های گذشته کاروان های پیاده در مسیر با نیازمندی ها و مشکلاتی همراه بودند جلسه ای در همین راستا با مسئولان مربوطه برگزار کردیم تا زائران با آرامش بیشتری به حرکت خود ادامه دهند.

 

راه اندازی موکب با عنوان ۴۰۰۰ شهید گلستان درمشهد مقدس

ولی نژاد اظهار کرد: همه ساله برای شناسایی و رفع مشکلات زائران گروهی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و نماینده ای از استانداری در دهه اول صفر به مشهد مقدس اعزام می شوند تا از نزدیک مسائل را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: در برگزاری این مراسم باشکوه دستگاه هایی چون نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، هلال احمر و دیگر دستگاه همکاری بسیار خوبی داشتند که بسیار مورد توجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از راه اندازی موکبی از سوی هیت مذهبی مهدویون در فلکه برق مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: این موکب که تداعی کننده موکب نجف و کربلا است به مدت سه روز در مشهد مقدس به زائران حرم رضوی خدمت رسانی خواهد کرد که اطعام دهی به نام امام رضا (ع) و چهار هزار شهید گلستان از جمله فعالیت های آن خواهد بود.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار