فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: از شهرداری انتظار می‌رود که فکر خود را به یک مکان و یا یک طایفه خاص معطوف نکرده بلکه خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه قرار گیرد تا موانع از مسیرشان برداشته شود که این خود یک عمل انقلابی است.

 فرمانده سپاه استان گلستان: خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه قرار گیرد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی در دیدار با عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در ابتدا ضمن خداقوت برای زحمات شهرداری گرگان در این مدت اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام الهی و مردم‌سالاری دینی شکل می‌گیرد.

وی افزود: عده‌ای کلمه دینی را از مردم‌سالاری دینی حذف کرده و تنها مردم‌سالاری را تعریف می‌کنند که این مسئله یک ایراد بزرگ است و باید بدانند که مردم سالاری بدون دین تعریف نمی‌شود.

معروفی تصریح کرد: از شهرداری انتظار می‌رود که فکر خود را به یک مکان و یا یک طایفه خاص معطوف نکرده بلکه خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه قرار گیرد تا موانع از مسیرشان برداشته شود که این خود یک عمل انقلابی است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه انسان انقلابی نیاز مردم را می‌سنجد خاطرنشان کرد: ما به عنوان سپاه در بحث خدمات‌دهی به مردم هر کاری از دستمان برمی‌آید کوتاهی نخواهیم کرد و در کنار شما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری می‌تواند با پاسخگویی صحیح به درخواست‌های مردم امید را به جامعه تزریق کند، متذکر شد: اگر با مردم خوب برخورد کنیم، مردم هم با ما خوب برخورد خواهند کرد و این مردم قدردان زحمات خادمان خود هستند.

معروفی در بین مردم بودن و درک مشکلات مردم را یکی دیگر از روش‌های مدیریت انقلابی دانست و از شهردار گرگان خواست که با حضور در بین مردم از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کند.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم در این جلسه با قدردانی از سردار معروفی به جهت کمک‌های سپاه نینوا استان گلستان در بخش‌های مختلف گفت: به دوستان خود در شهرداری گفته‌ام که باید حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود را کنیم تا به همه بفهمانیم نیروهای انقلابی می‌توانند مدیریت کنند.

وی افزود: اگر خروجی کار ما خوب باشد این خروجی شناسنامه کاری ما خواهد شد و به پای ما نوشته می شود.

دادبود با بیان اینکه در حوزه‌های تخصصی و شهری حرف‌ها برای گفتن داریم تصریح کرد: خیلی از پروژه‌ها را به نقاط مختلف تقسیم  و از آن حالت متمرکز در یک نقطه و یا مکان خاص خارج کرده‌ایم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در سال 97 احداث 20 پارک محله‌ای را پیش‌بینی کرده بودیم که با توجه به زمان باقیمانده تا پایان سال و شرایط موجود 14 پارک افتتاح می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: راهی که ما باید آن را طی کنیم خدمت به این مردم است تا رفاه برایشان تامین شود.

در پایان سردار معروفی کتاب بچه‌های حاج قاسم که از زبان وی به رشته تحریر درآمده است را به دادبود شهردار گرگان هدیه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار