نماینده ولیفقیه در گلستان با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت رضاآباد در روزهای گذشته گفت: از همه مسئولان انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند و باید قاتل یا قاتلان مولوی جمال‌زهی به سزای اعمال‌شان برسند.

 مسئولان انتظامی و امنیتی گلستان موضوع قتل امام جمعه رضاآباد را به طور جدی پیگیری کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: دوران مسوولیتی شما عزیزان یک زمان است که همیشه وجود ندارد و مسوولان عزیز و محترم باید از این فرصت استفاده کنید و هر کاری که می‌توانید برای مردم انجام دهید.

وی ادامه داد: در زمان بازنشستگی شما از کار برکنار شدید و هر عمل صالحی که می‌خواهید و می‌توانید باید در زمان خدمت و کار انجام دهید و این زمان را از دست ندهید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: این انقلاب که امسال چهلمین سال پیروزی آن است دوران‌هایی را طی کرده و کشور فراز و نشیب‌هایی را دیده و آنچه بزرگان این نظام و کشور دنبال آن بودند امروز به آن رسیدیم که آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و سربلندی این نظام بوده است.

نورمفیدی گفت: باید قدر این زمان را دانست و نگذاریم این زمان از دست برود و باید تمام توان و استعداد خود را در راستای پیشرفت کشور بکار بگیریم.

وی تاکید کرد: ما نباید هیچگاه به این میزان خدمت قانع باشیم و همیشه باید به مردم خدمت کنیم و این کشور به خدمات زیادی نیاز دارد و در کنار تشکر تقاضا می‌کنم بیشتر به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تقدیر از تلاش‌های معاونان سابق استاندار که پس از اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگی مسوولیت را تحویل دادند، گفت: مردم قدردان هستند و اگر دلسوزانه برای مردم کار کنیم خدا و مردم از شما راضی خواهند بود.

نورمفیدی ادامه داد: زمانی مدیرکل اقتصاد و دارایی داشتیم و ایشان فوت کرد و به مجلس ترحیم ایشان رفتم و دیدم خیلی شلوغ است و تعجب کردم و سوال کردم چرا مجلس اینقدر شلوغ است که گفتند وی انسان بسیار خوب، شایسته و دوست‌داشتنی بود که مردم هم قدردان او هستند.

وی تاکید کرد: فرد بازنشسته از نظر کار اداری بازنشسته می‌شود اما انسان در تمام عمرش باید در راه بندگی خداوند حرکت کند و همیشه از خداوند بخواهید روزهای آخر عمر از کار نیافتید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید سعی کنید در زمان مواجه شدن با مردم پاسخگوی مردم باشید و مردم را سرگردان نکنید.

نورمفیدی تصریح کرد: شما وظیفه دارید زمانی که مردم به شما مراجعه می‌کنند حتی اگر نمی‌توانید مشکل مردم را برطرف کنید با زبان و اخلاق و برخورد خوب مردم را راضی برگردانید.

وی اضافه کرد: نسبت به مردم عصبانی نشوید و بی‌اعتنایی نکنید و آغوشتان باز باشد و مردم از رفتار شما شادمان شوند و به نظر من بهترین کارهایی که در ایام پیروزی انقلاب می‌تواند انجام شود همین رفتار خوش و خوب با مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: همیشه نگاهتان به موضوعات استان توسعه‌ای و پیشرفت باشد زیرا کارهای جزئی ماندگار نیست و کارهای بزرگ ماندگار خواهد بود. *دنیا در حال استفاده از آب دریا است و ما آنقدر بهانه‌تراشی می‌کنیم

نورمفیدی با اشاره به مشکلات آب در استان گفت: دنیا در حال استفاده از آب دریا است و ما آنقدر بهانه‌تراشی می‌کنیم که هیچکس نباید از آب دریای خزر برداشت کند در حالی که این درست نیست زیرا این نعمتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته است.

وی گفت: نمی‌دانم چرا از این باران‌هایی که می‌بارد استفاده نمی‌کنیم و باید به این فکر باشیم که از این بارش باران با هزینه‌های کم استفاده کنیم.

نورمفیدی در خصوص قتل امام جمعه اهل سنت در یکی از روستاهای شرق استان گفت: این موضوع استان را زیر سوال برد و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به شدت موضوع را پیگیری کرده و قاتل و قاتلان این امام جمعه زودتر شناسایی و دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار