مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور گفت: امسال تاکنون ۱۹ هزارو ۷۰۰ طرح به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی در کشور پرداخت شده است.

 ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۹ هزار طرح اشتغال روستایی پرداخت شد

به گزارش گلستان 24 ؛اصغر نورالله‌ زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حمایت پایدار در راستای اشتغال روستایی در سال جاری آغاز شده است و تسهیلاتی برای اشتغال روستایی در روستاهای کشور پرداخت شده است. یکی از عوامل پرداخت تسهیلات در این حوزه صندوق کارآفرینی است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور بیان داشت: امسال 21 هزار و 500 طرح برای روستاهای کشور در راستای اشتغال روستایی به مبلغ یک‌هزار و 250 میلیارد تومان تصویب شده است که از این تعداد 20 هزار و 150 طرح به مبلغ هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

وی ادامه داد:از تعداد 20 هزارو 150 طرح منعقد شده تاکنون 19 هزار و 700 طرح به مبلغ 900 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نورالله زاده گفت: روند کار برای ادامه پرداخت تسهیلات در حال انجام است که تا پایان سال بقیه آن پرداخت می‌شود که نقش موثری در توسعه و ایجاد اشتغال دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور یادآور شد: مزیت منطقه گلستان سوزن دوزی است که باید در چند حوزه توسعه و تقویت شود. باید این محصولات به گونه ای توسعه یابد که در زندگی امروزی مردم کاربرد داشته باشد.

نورالله زاده خاطرنشان کرد: باید افرادی به جشنواره و یا چنین همایش هایی فراخوان شوند که بتوانند در کشور و جهان بازار فروش محصولات را ایجاد کنند و کسب و کار منطقه را ارتقا دهند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار