مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: برای زنده نگهداشتن یاد، خاطره و فداکاری‌های شهدای ۱۲ دی شهرستان گنبدکاووس مستند این شهدا در حال تهیه بوده و به‌زودی از شبکه‌های مختلف کشور پخش می‌شود.

مستند شهدای واقعه تاریخی ۱۲ دی گنبدکاووس تهیه می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی دیشب در مراسم یادواره شهدای 12 دی این شهرستان در مسجد صاحب‌الزمان اظهارداشت: شهدای 12 دی 57 شهرستان گنبدکاووس برای دفاع از مردم گالیکش ایثار و فداکاری کردند و این جانفشانی‌ها در قالب مستند در حال تهیه است. این مستند در شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

وی افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به علت جانفشانی‌های شهدای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است و باید جوانان ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت‌های چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما پا به پای کشورهای قدرتمند جهان در بسیاری از زمینه‌های علمی و سلاح نظامی پیشرفت کرده و موفقیت‌های چشگمیری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: شاید به لحاظ وسعت جغرافیایی در جهان کوچک باشیم، اما اختراعات، ابتکارات و فعالیت‌های جوانان ما سبب شده تا در بسیاری از زمینه‌ها جز کشورهای نخست جهان باشیم.

حجت‌الاسلام رعایتی گفت: امروز دشمن به این باور رسیده است که مردم ایران همواره در همه صحنه‌ها حضور گسترده داشته و پشتیبان و پیرو ولایت‌فقیه هستند.دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که مردم از رهبر معظم انقلاب خود پیروی می‌کنند و با یکدیگر وحدت و اتحاد دارند، نمی‌تواند نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان یادآور شد: امروز مردم ایران به عزت و اقتدار در جهان دست یافته است و این عزت و اقتدار به برکت خون شهدا است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که راه شهدا فراموش نشود و ملت ایران مقاومت و ایستادگی کرده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و مشکلات کشور حل می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

آخرین اخبار