نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در اجتماع بزرگ رهروان حسینی گرگان:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: همراهی و پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری عامل عزت حسینی و پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها خواهد شد.

پیروی از ولایت فقیه عامل عزت حسینی و پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام جعفر رعایتی در نخستین  اجتماع بزرگ رهروان حسینی شهرستان گرگان اظهار کرد: سال های سال است که دشمنان سعی در براندازی اسلام دارند تا مسلمانان را در فقر فرهنگی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال محرم الحرام با هفته دفاع مقدس تقارن دارد، گفت: در سال 61 هجری قمری مردم کوفه یا حسین گفتند ولی بر علیه ایشان به پا خواستند لذا 1400 سال از آن زمان گذشت و امروز مردم ایران اسلامی یا حسین گفتند و با حداقل ها در برابر حداکثرها ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه با محرم و صفر است که انقلاب پابرجاست، ابراز کرد: مسئله محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ دین خدا است چرا که به فرموده امام (ره) اگر محرم و صفر نبود چیزی از دین باقی نمی‌ماند.

رعایتی نماینده اظهار کرد: همراهی و پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری عامل عزت حسینی و پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: حضور باشکوه و برگزاری مراسمات ماه محرم سبب خنثی شدن جنگ نرم دشمنان خواهد شد و پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر خواهیم کرد.

رعایتی با اشاره به اینکه عزت حسینی در گرو تبعیت از ولایت محقق می‎شود، گفت: خاموشی مردم کوفه برابر امر به معروف و نهی از منکر عاشورا را پدید آورد.

وی بیان کرد: از سال 2001 تا امروز آمریکا به 6 کشور دنیا حمله کردند و در همه حمله ها شکست خوردند زیرا در مقابل آنها ملت هایی بود که یا حسین گفتند و پای یا حسین خود ایستادند.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: کشورهایی که این سال‎ها خواستند با ظلم و بر هم ریختن نظم و امنیت کشورهای اسلامی مراسم‎های مذهبی به ویژه محرم را از بین ببرند می‎بینند که هر سال مراسم‎های محرم باشکوه‎تر برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: امسال محرم الحرام با هفته دفاع مقدس مقارن شده و می‌بینیم در سال 61 هجری قمری مردم کوفه یا حسین گفتند اما یا حسین آنها با امام حسین نبود اما در ایران مردم سال های سال یا حسین گفتند و زمانی که دشمنان اسلام جنگی را تحمیل کردند، مردم یا حسین گفتند و در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان هدف امام حسین از رفتن به کربلا را برپایی امر به معروف و نهی از منکر عنوان و گفت: امام حسین (ع) یک شخص مصلح بود، روح اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر تا لحظه آخر در وجود ایشان متجلی بود.

حجت الاسلام رعایتی افزود: حسین‌ بن‌ علی‌ (علیه السّلام) به‌ اصل‌ امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر تمسک‌ کردند و اثبات‌نمودند که‌ من‌ به‌ این‌ دلیل‌ قیام‌ کردم‌ تا امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر را زنده‌ کنم‌.

وی تاکید کرد:  مردم ایران  اگر می خواهند سربلند و سرافراز باشند باید در کنار رهبر و ولی دینی خود بایستند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کنند.

رعایتی اظهار کرد: جوانان و مدافعان حرم ما امروز به جنگ با دشمنان اسلام رفتند تا فریاد بزنند یا حسین مردم ایران اسلامی از ته دل است و با تمام وجود از آرمان هایشان دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه تاکید کرد: باید آداب عزاداری رعایت شود و هیئت‌های مذهبی باید شور حسینی را آمیخته با شعور حسینی کرده و عزاداران حسینی با اخلاص به سوگواری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار