دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان خبر داد.


تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی در گلستان تشکیل شد.

حسینی افزود: نمایندگان دادستانی، بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور اعضای این کمیته هستند و وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارند.

سیدحسینی ادامه داد: بررسی سلامت اقلام خوراکی، تامین امنیت بازار، ساماندهی رفت و آمد خودرو‌ها برای جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از خرید و فروش اموال دزدی از جمله مواردی است که اعضای این کمیته موظف هستند، انجام دهند.

وی به خرید و فروش دام و پرندگان زنده در برخی از بازار‌های هفتگی اشاره کرد و گفت: دامپزشکی موظف است با استقرار در این بازار‌ها پرندگان و دام‌هایی که خرید و فروش می‌شود را معاینه و از سلامت آن‌ها مطمئن شود.

سید حسینی افزود:بهداشت هم باید تیم‌های بهداشتی خود را در بازار‌های هفتگی مستقر و مسائل مربوط به اغذیه فروش‌های این بازار‌ها را رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود: پلیس آگاهی هم در بازار‌های هفتگی مستقر می‌شود تا در صورت فروش اموال مسروقه و قاچاق، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد:پلیس راهور هم به منظور کنترل ترافیک و اورژانس هم برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر هستند.

بازار‌های هفتگی، محلی برای داد و ستد کالا‌ها و محصولات کشاورزی در شهر‌ها و روستا‌های استان‌های شمالی کشور از جمله استان گلستان است. 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار