سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان خواستار حمایت بیشتر از تیمش و گفت که با وجود صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان کشور، مسوولان به وعده های خود برای کمک های مالی، عمل نکردند.

 سرمربی بسکتبال زنان گلستان خواستار حمایت بیشتر از این تیم شد

به گزارش گلستان 24 ؛ برخی از میهمانان جشن صعود این تیم به سید یک لیگ برتر، فقط در همان مراسم حضور داشته و قول ها و مساعدت خود را فراموش کردند.

وی ادامه داد: دانشگاه گلستان مبلغ اولیه و پیشنهادی یک میلیارد و 200 میلیون ریالی ما را به 600 میلیون ریال کاهش داد که این بودجه فقط جوابگوی هزینه های مرحله مقدماتی بوده و برای مرحله پلی آف به مساعدت بیشتر احتیاج داریم.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پیش از آغاز مرحله پلی آف، حامی جدید که توسط مدیر کل ورزش و جوانان و رییس دانشگاه مشخص شده، حمایت مالی خود را آغاز کند تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه گلستان گفت: صعود به جمع هشت تیم مرحله نیمه نهایی اتفاق خوبی بود، زیرا تیم هایی مانند ما که به تازگی وارد لیگ برتر (سید الف) شده اند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از سقوط به سید پایین تر به کار می گیرند اما شاگردانم با صعود به مرحله پلی آف، حقانیت و توانایی خود را به رخ کشیدند.

وی بیان داشت: با توجه به این که تیم ما هیچ بازی تدارکاتی قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر نداشت، رقابت های مرحله مقدماتی برای ما حکم دیدارهای تدارکاتی داشت.

سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان ادامه داد: با هماهنگی به وجود آمده در تیم، 2 هفته پایانی دور مقدماتی از ترکیب اصلی استفاده می کنیم تا برای حضور در مرحله بعد مسابقات تاکتیک های مورد نظر را مرو کنیم.

وی در خصوص داوری رقابت های لیگ برتر گفت: امسال استفاده از داوران جوان، فرصت خوبی بود که ضمن کسب تجربه، توانایی خود را در کنار داوران باتجربه ارزیابی کنند.

وی در خصوص تفاوت های سطح یک و 2 بسکتبال ایران گفت: در سطح 2 بازیکنان تقریبا در یک سطح هستند و بازی ها به هم نزدیک است، اما در سطح یک، مبارزه میان غنی و فقیر است، یعنی تیم های پولدار و ثابت در سید یک همیشه حضور دارند و تیم های ضعیف به لحاظ بنیه فقط در انتهای جدول قرار می گیرند.

وی یادآور شد: در سید یک رقابت های لیگ برتر، تیم های متمول بازیکنان ملی پوش و خارجی را جذب می کنند اما تیم های دیگر چاره ای جز استفاده از بازیکنان جوان ندارند.

سرمربی تیم بسکتال دختران دانشگاه گلستان در خصوص موفقیت های تیمش در مرحله مقدماتی خاطرنشان کرد: بومی بودن بازیکنان و چند سال در کنار هم تمرین و بازی کردن باعث شد تا نسبت به برخی از تیم های جلوتر باشیم و بهتر بتوانیم نتایج مورد نظر را به دست آوریم.

تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان که گروه الف لیگ برتر باشگاه های کشور با 4 برد و 4 باخت از هشت بازی، با 12 امتیاز در چهارم جدول 6 تیمی این گروه قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار