فرماندار علی آبادکتول با بیان این که همایش فاطمیون طی دهه فجر در علی آبادکتول برگزار می شود، گفت: مجتمع رفاهی فرهنگیان گلستان به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف است.

مجتمع رفاهی فرهنگیان گلستان به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف است

به گزارش گلستان 24 ؛ فرماندار علی آبادکتول با بیان این که همایش فاطمیون طی دهه فجر در علی آبادکتول برگزار می شود، گفت: مجتمع رفاهی فرهنگیان گلستان به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن هدایتی، ظهر دوشنبه در نشست خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کرده و همچنین از ارث بی بدیلی که در اختیار ما قرار گرفته، حفاظت کنیم.

وی افزود: غبارروبی تحت عنوان مهمانی لاله ها، تکریم خانواده شهدا و دیدار با آن ها، همایش فاطمیون در چهار شهر علی آباد، برگزاری جشن های انقلاب در روستاها و مدارس، نمایشگاه دستاوردها انقلاب، نقاشی های خانوادگی، مسابقه عکس، یادواره های شهدا، نمایشگاه در مدارس با عنوان انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید، گفتمان دینی جوانان و خودباوری، بازی های بومی و محلی، برپایی میز خدمت از جمله برنامه های ما در چله انقلاب است.

هدایتی گفت: تجلیل از برترین های سوادآموزی و انقلابیون، کاشت ۴۰ نهال انقلاب در پارک کبودوال از دیگر کارهای ما است.

وی افزود: ۵۱۹ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود، که ۴۶۶ پروژه تولیدی و عمرانی با اشتغال زایی ۵۸۸ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

هدایتی با بیان این که ۵۳ پروژه هم با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه رازی که بیش از سه میلیارد تومان اعتبار داشته و یکی از طرح های جهاد و مرکز خدمات جامع سلامت با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان هم افتتاح می شود.

فرماندار علی آبادکتول در خصوص مجتمع رفاهی فرهنگیان گفت: ۴۰ درصد آن محقق شده ولی به دلیل عدم تأمین اعتبار اکنون متوقف است.

هدایتی خاطرنشان کرد: ۴۰ ماه روند مجوزگیری مجوز تله کابین طول کشید تا سازمان جنگل ها نامه موافقت آن را ارسال کرد.

طبق گفته وی تعویق این امر به دلیل اختلاف نظر در مدیریت پارک جنگلی کبودوال بوده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار