فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان با بیان این که ۷۰ درصد تعهد اشتغال گرگان محقق شده است، گفت: در دهه فجر ۱۳۷ پروژه کلنگ زنی می شود.

۷۰ درصد تعهد اشتغال گرگان محقق شده است/ ۱۳۷ پروژه کلنگ زنی می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوالقاسم صفوی عصر پنجشنبه در نشست خبری چله انقلاب اظهار کرد: آدم ها در ۴۰ سالگی به پختگی می رسند و امیدواریم که مسئولان ما هم در۴۰ سالگی انقلاب به پختگی کامل رسیده باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که آسیب های اجتماعی از بزرگترین معضلات است و باید در جهت رفع آن ها همت کنیم، از اساسی ترین راه ها برای حل این مسأله ایجاد اشتغال است.

صفوی گفت: شهرستان گرگان یک چهارم جمعیت استان را دارد و مهاجرپذیر است بنابراین باید تلاش زیادی کرد تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب فاصله رفاه شهر و روستا زیاد بود اما به برکت انقلاب این فاصله بسیار کم شده و البته نواقصی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی گفت: امروز ما در معادلات خاورمیانه حرف های زیادی برای گفتن داریم و تمام تصیمات با مداخله ایران انجام می شود و اما استعمار در این مناطق هیچ جایگاهی ندارند.

صفوی با بیان این که همه این ها به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است، تأکید کرد: باید تمام قوانین امروز در خدمت توسعه باشد و باید دست مردم و سرمایه گذاران را بفشاریم و با در کنار هم بودن دشمن غدار را نابود کنیم.

فرماندار گرگان بیان کرد: خدمات را باید آسان سازی کرد تا بر مشکلات فائق بیایم و نور امید را در دل جوانان روشن نگه داریم.

صفوی با بیان اینکه در دهه فجر ۱۳۷ پروژه را کلنگ زنی و افتتاح خواهیم کرد، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۶ افتتاح و ۲۱ پروژه کلنگ زنی می شود.

وی افزود: کل اعتبار این پروژه ها هزار و ۲۹۲ میلیارد ریال بوده که هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال آن برای پروژه های افتتاحی و ۱۷۳ میلیارد ریال مختص پروژه های کلنگ زنی است.

فرماندارگرگان اظهار کرد: اهم پروژه ها عمرانی ما شامل سالن ورزشی وزنه برداری در ویلاشهر، سالن ورزشی کانون طه با ۱۵ میلیارد ریال، تصفیه خانه ۵۶ میلیارد ریال، کانال انتقال آب با ۴۴ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی دانشگاه ۶۵ میلیارد ریال، آب نمای صخره ای ناهارخوران با ۱۲ میلیارد ریال و غیره است.

وی در خصوص پروژه های اقتصادی گفت: ۲۴ پروژه که ۲۰ پروژه قابل افتتاح و چهار پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار گرگان اضافه کرد: اعتبار کل پروژه ها اقتصادی پنج هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال که از این میزان پنج هزار ۳۵۹ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

صفوی افزود: خوراک آماده دام و طیور در حیدرآباد، افتتاح واحد اقامتی در زیارت، روغن کشی زیتون در حیدرآباد، گلخانه سبزی و صیفی جات با ۷.۲ میلیارد ریال، پرورش بوقلمون، تولید انواع روغن گیاهی، تولید انواع دمنوش گیاهی با ۵.۵ میلیارد ریال، دو افتتاح اقامتگاه بومگردی در زیارت، نیروگاه هفت مگاواتی سرخنکلاته، کلنگ زنی هتل در توسکستان با ۷۷ میلیارد ریال از پروژه های دهه فجر است.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم که بزرگترین پروژه گردشگری با پنج هزار میلیارد ریال و بدون تسهیلات بانکی در دهه کلنگ زنی است و در شمال کشور بی نظیر و امیدواریم که آماده شود.

صفوی خاطرنشان کرد: امسال چهار هزار و ۲۰۰ شغل در گرگان ایجاد کردیم و ۷۰ درصد تعهد اشتغال ما محقق شده است.


انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار