فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: اعتبارات شهرستان گنبدکاووس در پروژه‌‎های دهه فجر بیش از یک‌ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که به قول استاندار گلستان اعتبارات گنبدکاووس به تنهایی از حدود ۸ استان کشور بیشتر بود.

 بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گنبدکاووس اجرایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با امامان جمعه اهل تشیع و تسنن به مناسبت دهه فجر اظهارداشت: وحدت بین اقوام در گنبدکاووس زبانزد خاص و عام است. باید این وحدت را حفظ کنیم و  اجازه ندهیم شهرستان دچار حاشیه شود. این ظرفیت می تواند در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیرگذار باشد.

وی افزود: مدیران دستگاه اجرایی برای تبیین افکار عمومی، عملکرد دستگاه اجرایی و خدمات نظام در حوزه کاری خود را اطلاع‌رسانی کنند. آمار و ارقام در اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق باشد و به مطالباتی پرداخته شود که برای مردم مهم و حیاتی باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: روز گذشته مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور استاندار افتتاح و کلنگ زنی شد و اعتبارات شهرستان در پروژه‌‎های دهه فجر بیش از یک‌هزارو 100 میلیارد تومان بود که به قول استاندار گلستان  اعتبارات گنبدکاووس به  تنهایی از  حدود 8 استان کشور بیشتر بود.

وی ادامه داد: 55 درصد اعتبارات عمرانی استان گلستان در دهه فجر متعلق به گنبدکاووس است و اعتبارات دهه فجر امسال شهرستان نسبت به سال گذشته از رشد برخوردار است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد  امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت:برخی عنوان می کنند که اهل سنت در مطالبات خود مظلوم واقع شدند و نظام جمهوری اسلامی توجهی به این اقشار نداشته است. این سخنان کذب محض است و توطئه ای بیش از جانب دشمنان نیست و اهل سنت باید هوشیار باشند که در این تله دشمن گرفتار نشوند.

وی افزود: با ارائه مستندات با یقین کامل عنوان می‌کنم که در هیچ دنیا به میزان ایران اهل سنت از امکانات و انتصابات برخوردار نبودند و خدماتی که در ایران اسلامی به این جامعه ارائه شده حتی در کشورهای عربی هم صورت نگرفته است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از تحصیل‌کرده‌های اهل سنت در منصب فرمانداری و دیگر جایگاه‌های اداری مشغول فعالیت هستند و این نشانه وحدت و اتحاد بین اقوام مختلف در کشور به ویژه استان گلستان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دنیا تثبیت شده است و نظام جمهوری اسلامی در دنیا به عنوان یک نظام قوی و مقتدر شناخته شده که این امر منافع کشورهای ابرقدرت را به خطر انداخته و آنها با توطئه های خود قصد براندازی این نظام را دارند.

آخوند نوریزاد گفت: باید دستاوردهای نظام  و خدمات ارائه شده در دولت‌های مختلف در طول 40 سال پیروزی انقلاب به مردم و به ویژه نسل جوان تبیین و تفهیم شود.

حجت الاسلام محمود ترابی،  امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: خدمت در پست‌های مدیریتی به طور معمول 4 سال است و مدیران باید در این مدت زمان کوتاه خدماتی با رویکرد معنوی به مردم ارائه دهند.

وی افزود: ما باید در فعالیت های خود رویکرد و عملکرد را مدنظر قرار دهیم و در عنوان کردن  بیان عملکرد شیوه های اطلاع‌رسانی را به صورتی بیان کنیم که با ذائقه جوانان مطابقت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: نسل جوان به دنبال ارائه آمار و ارقام نیست و گاهی یک عکس و یا بیان یک خدمت در مناطق محروم بسیار دلچسب تر از بیان اعداد و ارقام برای مردم و به ویژه نسل جوان است.

وی یادآور شد: مراسم دهه فجر متعلق به دولت نیست و جلسه انقلاب است و انتظار می‌رود مسئولان دستگاه قضایی مانند دیگر دستگاه‌های اجرایی در این مراسمات حضور یابند.

انتهای پیام/ح

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار