معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به خدمات ارائه شده به روستاها قبل و پس از انقلاب گفت: قبل از انقلاب گنبدکاووس گازرسانی نبود و امروز شاهد دستاوردهای نظام در ارائه خدمات به روستاها هستیم و ۹۲ درصد روستاهای گنبدگازرسانی شدند.

 بیش از ۹۲ درصد روستاهای گنبدکاووس گازرسانی شد

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالقدیر کریمی صبح امروز در مراسم جشن سالگی انقلاب اسلامی و 30 سال تاسیس دانشگاه پیام نور در این دانشگاه اظهارداشت: در این 40 سال خدمات و دستاوردهای زیادی در کشور صورت گرفته است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی افزود: در حوزه کشاورزی اراضی ما از 80 هزار هکتار به 160 هزار هکتار افزایش یافته است. 177 روستای شهرستان دارای نعمت برق و 142 روستای ما تاکنون گازرسانی شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: انقلاب اسلامی برای ما برکات زیادی داشته و سبب رفاه، آرامش و امنیت در کشور شده، امید به زندگی را در مردم افزایش یافته و باید تلاش کنیم تا با حفظ اتحاد و وحدت به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال 96 به لحاظ تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن در شرایط بهتری بودیم 850 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دهه فجر انجام شد و امسال با توجه به تنگناها و مشکلات اقتصادی این سرمایه‌گذاری با یک‌هزار و 274 درصد افزایش به یک‌هزارو 170 میلیارد تومان افزایش یافته است.

کریمی گفت: 55 درصد کل اعتبارات دهه فجر استان گلستان مربوط به شهرستان گنبدکاووس بوده و در حوزه اشتغالزایی با 20 برابر رشد نسبت به سال گذشته 3 هزارو 163 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: این موفقیت‌ها مرهون اتحاد، وحدت و وفاق بین مردم و مسئولان و ائمه جمعه است و توانستیم در کنار اختلاف نظرهایی که امکان دارد پیش بیاید احترام به جایگاه‌ها حفظ شود. باید این وحدت را حفظ کنیم تا دچار حاشیه نشویم و در کنار هم از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: 500 برنامه هنری ورزشی و فرهنگی در این ایام در شهرستان اجرا می‌شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود. بیشترین رویکرد ما در برگزاری برنامه‌ها مشارکت مردمی و مردمی برگزار کردن این برنامه‌ها است ضمن اینکه این برنامه‌ها نسبت به سال گذشته کیفی‌تر، جذاب‌تر و متفاوت‌تر باشد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار