مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله از افتتاح هفت پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح متمرکز پروژه‌های کلاله تعداد هفت پروژه عمرانی با اعتبار بالغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

7 پروژه عمرانی در کلاله افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛علی علیزاده  پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همزمان با افتتاح متمرکز پروژه‌های کلاله تعداد هفت پروژه عمرانی با اعتبار بالغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح هفت پروژه عمرانی در کلاله خبر داد و تصریح کرد: 821 بهره‌بردار در قالب هفت پروژه عمرانی شهرستان کلاله در زمینه جاده‌های بین‌ مزارع، کانال انتقال آب، مرمت و لایروبی قنوات فعالیت کردند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله ابراز کرد: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امروز به صورت همزمان افتتاح متمرکز پروژه‌ها را در شهرستان کلاله خواهیم داشت که با محوریت پروژه تامین و انتقال آب شرکت تعاونی تمران است که این پروژه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین بهره‌برداران در روستای «تمر قره قوزی» کلاله برگزار می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: این آب‌بندان با حجم آبگیری 200 هزار متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسید که مراحل آبگیری آب‌بندان شامل، آب‌بندان، ایستگاه پمپاژ، خط انتقال آب به طول یک‌هزار و 700 متر مکعب و تامین برق بود.

وی درخصوص بهره‌برداری پروژه‌های تسهیلاتی در شهرستان کلاله اظهار کرد: بهره‌برداری پروژه‌های تسهیلاتی با اعتبار 212 میلیارد ریال در تمامی اراضی بخش کشاورزی شهرستان کلاله صورت می‌گیرد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله اذعان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های تسهیلاتی شهرستان کردکوی با اشتغالزایی 216 نفر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار