رئیس اتاق اصناف استان گلستان گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی چهل ساله بوده ولی در شرایط فعلی و مشکلات اقتصادی این دشمنی بیشتر به چشم آمده است.

 دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی چهل ساله است/ توجه به معیشت مردم در جنگ اقتصادی

به گزارش گلستان 24 ؛«حسین خلیلی» امشب(سه شنبه 16 بهمن) در همایش رسالت بسیج و اصناف که با حضور 400 کسبه و بازاریان و فعالان اقتصادی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت جهادی باید مسئولان به داد مردم برسند و قوای سه‎گانه و مسئولان کشور دغدغه آنها معیشت مردم هستند.

رئیس اتاق اصناف استان گلستان ادامه داد: امروز بسیاری از مردم در شرایط معیشتی خوبی به سر نمی‎برند و قدرت مردم با پایین آمدن ارزش پول کاهش یافته و با مشکلات زیادی روبه‎رو شدند.

خلیلی تاکید کرد: در این شرایط کمک به مردم یکی از تکالیف اولیه ما است و در هر جایگاهی که هستیم باید تلاش کنیم از این مرحله نیز بگذریم و نیاز مهمتر کشور امروز وحدت، گذشت و ایثار است و همه روحیه‎ای که در زمان جنگ بوده امروز نیز باید داشته باشیم و آن را نیز تقویت کنیم تا بتوانیم دشمنان را مایوس کنیم.

وی تاکید کرد: در راهپیمایی  22 بهمن، وحدت یک بار دیگر به رخ دشمنان کشیده می‎شود و در نهایت گوش به فرمان مقام معظم رهبری مردم به میدان می‎آیند و به تکلیف عمل می‎کنند.

رئیس اتاق اصناف استان گلستان یادآور شد: به شکل همه جانبه مورد تهاجم قرار داریم و تهاجم فرهنگی و اقتصادی را دشمن دنبال می‎کنند و در تلاش هستند که اعتراضات مدنی را در کشور ایجاد کنند.

خلیلی متذکر شد: دشمن به دنبال نفاق است و باید هشیار باشیم و باید وضعیت موجود را درک کنیم و گوش به فرمان ولایت امر مسلمین ادای تکلیف کنیم و امید داریم به خوبی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی چهل ساله بوده ولی در شرایط فعلی و مشکلات اقتصادی این دشمنی بیشتر به چشم آمده و امیدواریم با یک اقدام موثر و همکاری همه مسئولان بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار