همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان عصر پنجشنبه با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی افتتاح شد.

محمد علی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه شهادت بانوی گرانقدر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به وظیفه ذاتی خود، توسعه خدمات توانبخشی را در دستور کار خود قرار داده و این مجتمع حاصل پیگیری و تلاش شبانه روزی در مجموعه جمعیت هلال احمر گلستان است.

وی افزود: با هدف خدمات‌دهی آسان و سریع به مردم و به منظور توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر گلستان، تبدیل به مجتمع توانبخشی شده است.

هروی با بیان اینکه این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۴۳۵ میلیون تومان بازسازی شده است، ادامه داد: مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان در سه بخش فیزیوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی به شهروندان خدمت ارائه خواهد کرد.


انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار