سرپرست پلیس راهنمائی و رانندگی استان گلستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی فردا همزمان با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان گلستان اعمال می‌شود.

 محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ محمد طبیبی در جمع خبرنگاران درباره محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در محدوده مراسم راهپیمایی، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در گرگان از میدان مازندران به سمت چهارراه میدان با مسیر جایگزین خیابان ایرانمهر، خیابان شهید رجایی از ابتدای خیابان میرکریم به سمت چهارراه میدان با مسیر جایگزین بلوار رسالت، میدان سرخواجه به سمت چهارراه میدان با مسیر جایگزین خیابان های پنجم آذر و شهید باهنر، تقاطع شهدا به سمت میدان شهرداری با مسیر جایگزین بلوار رسالت، خیابان پاسداران از ابتدای سه راهی لشکر به سمت میدان شهرداری با مسیر جایگزین خیابان پنجم آذر و خیابان گرگان جدید از کوچه 6 و هفت به سمت خیابان شهید بهشتی با مسیر جایگزین بلوار رسالت اعمال می شود.

طبیبی گفت: محدودیت ترافیکی در مسیر خیابان ششم بهمن از ابتدای فردوسی پنجم به سمت خیابان شهید بهشتی با مسیر جایگزین خیابان لشکر، مسیر آموزشگاه جنگل از ابتدای کوچه شهید بهرامی نژاد به سمت خیابان شهید بهشتی با مسیر جایگزین بلوار رسالت، بلوار بهارستان از تقاطع بهارستان به سمت خیابان شهید بهشتی با مسیر جایگزین بلوار رسالت، مسیر میدان کریمی به سمت سه راهی بانک ملی با مسیر جایگزین خیابان شهید مطهری و خیابان شهید بهشتی از ابتدای سه راهی ملاقاتی به سمت سه راهی بانک ملی که مسیر جایگزین آن بلوار ملاقاتی خواهد بود.

سرپرست پلیس راهور استان گلستان با اشاره به محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمائی در گنبدکاووس، اظهار داشت: این محدودیت در شهرستان گنبدکاووس هم از مسیرهای منتهی به مسجد قائمیه به سمت میدان مرکزی، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی و مصلی اعمال می‌شود.

طبیبی همچنین اظهار کرد: این محدودیت در دیگر شهرهای استان هم اعمال می‌شود و تا پایان مراسم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن ماه برقرار است.

سرپرست پلیس راهور استان گلستان از مردم خواست در این روز بزرگ جشن  پیروزی انقلاب با ماموران همکاری کنند تا مشکلی در مسیر راهپیمایی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار