رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: اگر بسترها فراهم و اطلاع‌رسانی دقیق شود شاهد حضور مردم در همه مراسمات به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن که یک خیزش عمومی و ملی است، خواهیم بود.

 گرگان| حضور مردم در راهپیمایی امسال خیره‌کننده است

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد ظرفیت‌های جدید و به فعلیت درآوردن ظرفیت‌های بالقوه برای برپایی مراسمی باشکوه در این ایام و به ویژه تماشایی کردن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه همه رسانه‌های دنیا در حال رصد رفتار مسئولان و مردم ایران هستند، گفت: جهانیان منتظر هستند ببینند که آحاد مردم ایران چه رفتاری با انقلاب خود در چهلمین سالگردش خواهندداشت.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان بیان داشت: خوشبختانه با تلاشی که در کشور برای استقبال از ایام‌الله فجر انقلاب و زدن سیلی به صورت استکبار جهانی، انجام شده است؛ جشن‌های دهه فجر باشکوه خاصی در حال برگزاری است. در استان نیز این برنامه‌ها و مراسمات در حد معقول و مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه در یوم‌الله 22 بهمن بکارگیری شود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید با همه توان خود در این زمینه ورود کنند تا حضور خیره‌کننده مردم را در این راهپیمایی بزرگ شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی عنوان کرد: اگر بسترها فراهم و اطلاع‌رسانی دقیق شود شاهد حضور مردم در همه مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن که یک خیزش عمومی و ملی است، خواهیم بود.

وی گفت: در شرایط کنونی همه رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام از سلطنت‌طلبان گرفته تا منافقان کوردل دنبال ضربه زدن و عقده‌گشایی علیه نظام هستند اما به کوری چشم استکبار، مردم ما با وحدت تمام سیلی محکمی به دشمن خواهند زد و آنها را مأیوس می‌کنند.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به برخی فضاسازی‌های مسموم علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در حال شبهه افکنی در فضاهای مجازی و حقیقی علیه انقلاب هستند در حالیکه کسانی که دوران رژیم پهلوی را درک کرده‌اند استبداد و خفقان، وابستگی به بیگانگان و عقب‌ماندگی ایران در آن زمان را به خوبی به خاطر دارند.

وی ادامه داد: همه باید از فرصت‌های باقیمانده برای حضور مردم به ویژه جوانان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن استفاده کنند. مسئولان هم در چنین شرایطی وظیفه دارند بیش از پیش به این مردم خدمت کنند؛ هرچند با کج شدن برخی مدیریت‌ها در نظام به سمت لیبرالیسم از توانمندی‌ها ناب نظام غافل هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امانت شهدا به ملت ایران است، تأکید کرد: در 22 بهمن امسال با حضور گسترده خود به شهدا خواهیم گفت هرچند در برخی مسائل شرمنده‌ایم اما تا آخر در مسیر شهدا حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار