مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یک هزار و ۵۱۳ عملیات امداد و نجات در استان گلستان از ابتدای سال توسط جمعیت هلال احمر گلستان انجام شده است.

اجرای ۱۵۱۳ عملیات امداد و نجات از ابتدای سال جاری در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدعلی هروی در حاشیه آیین رونمایی از سه دستگاه خودروی نجات تحویل داده شده به گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان گلستان رتبه سوم حوزه پوشش امدادی در سطح کشور را کسب کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۵۱۳ حادثه امدادی در سطح استان پوشش داده شده و با تکمیل تجهیزات و امکانات به دنبال افزایش این آمار هستیم.

هروی گفت: ره آورد سفر ریاست جمهور و رئیسش جمعیت هلال احمر کشور به گلستان اختصاص سه دستگاه خودروی امداد و نجات به گلستان از بین ۵۵ دستگاهی بود که به کل کشور اختصاص داشت.

وی افزود: سه خودروی امداد و نجاتی که امروز رونمایی شد در مجموع پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و گلستان جزو استان هایی است که سه خودرو به آن تعلق گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این خودروها هم در بحث حوادث غیرمترقبه و هم بحث حوادث جاده ای کاربرد دارد و یکی از اقداماتی که این خودروها می توانند انجام دهند بیرون آوردن مصدوم از خودروی محبوس شده است که با امنیت بالایی انجام می شود و از میزان صدمات وارده به مصدوم می کاهد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار