پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد با حضور آیت الله نورمفیدی در گرگان رونمایی شد.

پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد رونمایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛ پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد شامگاه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان در این مراسم با بیان اینکه فیلم کوتاه طنین مسجد از ابتکارات مسجد صاحب‌الزمان(ع) گرگان بوده است، اظهار کرد: این جشنواره از دو سال گذشته شروع‌ شده و مورد توجه مسئولان کانون مساجد کشور قرار گرفته تا به‌عنوان یک جشنواره ملی دنبال شود.

عادله کشمیری افزود: سال گذشته ۸۷۲ اثر به دبیرخانه دومین دوره این جشنواره ارسال شد و قرار بر این شده تا در این جشنواره جوانان سبک زندگی اسلامی را با ساخت فیلم‎های کوتاه مستد و نماهنگ ترویج ‎کنند.

مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان هم در این مراسم گفت: این جشنواره سال گذشته تأثیر خوبی در سطح جامعه داشته است .

مهدی بیگی تصریح کرد: پیدایش این جشنواره الهام گرفته از حضور نماینده ولی‌فقیه در زمان جنگ در مسجد صاحب‌الزمان(ع) گرگان و در ایام شهادت حاج غلامرضا نوده شریف بود، آیت‌الله نور مفیدی یک یادداشتی در این مسجد نوشتند و این امر منجر به الگوگیری نوجوانان از آن نوشته شد.

مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان با بیان اینکه با کمبود امکانات و اعتبارات کانون فرهنگی و هنری مسجد در کشور تلاش شد که این جشنواره برگزار شود، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای برگزاری این جشنواره اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تولیدات هنرهای دینی به‌صورت کلیپ و فیلم کوتاه یک‌دقیقه‌ای تا ۵ دقیقه‎ای در این جشنواره در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار