مدیرکانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن گرگان از اجرای برنامه های ویژه دهه فجر در این مسجد خبرداد و گفت: در این دهه هر شب میزبان اقشار مختلف جامعه خواهیم بود.

مسجد جامع گلشن گرگان میزبان برنامه های دهه فجر می شود

به گزارش گلستان24، جواد طبرسا، شامگاه دوشنبه، در نخستین شب از برنامه های مسجد گلشن گرگان در ایام دهه فجر، اظهار کرد: از یازدهم لغایت بیست و یکم بهمن ماه، پنج برنامه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

مسجد جامع گلشن گرگان

وی افزود: در اولین شب ایام ا... دهه فجر، مراسم پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و نخبگان برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ بهمن ماه پزشکان، فرهنگیان، دانشجویان و اساتید و ۱۶ بهمن ماه خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، روحانیون، هیأت های مذهبی، ارتشیان، نیروی نظامی و انتظامی با حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دیدار با مهندسین، کارمندان، جوانان و ورزشکاران ۱۸ بهمن ماه انجام می شود.

وی اعلام کرد: در آخرین شب از این مراسم، دیدار با بازاریان، صنعت گران ، کشاورزان ، کارگران و اقوام(اهل تسنن) برنامه ریزی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این مراسم گفت: قلم و کتاب نقش بی نظیری در پویایی علم و دین دارد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: تمدن های به وجود آمده در جهان حاصل فعالیت های فکری و فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: جهل و فقر مادی و معنوی از مهمترین چالش های جوامع هستند که نش مهمی در تیرگی جامعه دارند.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، اظهار کرد: اهل قلم، فکر و اندیشه جز نخبگان جامعه اسلامی ایران هستند.

شایان ذکر است، اجرای مسابقه فرهنگی، شعرخوانی محمدزمان گلدسته شاعر گرگانی، دکلمه خوانی اسماء زاهدی و خاطره گویی عطاا... صفرپور به همراه تقدیر از نخبگان فرهنگی و هنری از برنامه های جانبی این نشست بود.

 
منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار