با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امروز نیازمند گفتمان وحدت در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

 اگر فرهنگ مدیریت جهادی دوباره احیا شود نشدنی‎ها را شدنی خواهیم کرد

به گزارش گلستان 24 ؛سردار «حسین معروفی» در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد، اظهارکرد:عملیات فاو امید را در آن دوران در بین رزمندگان به وجود آورد و این حماسه جاوید باعث عزت و سربلندی ملت ایران به دستان رزمندگان اسلام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به عملیات تروریستی جاده خاش- زاهدان اشاره کرد و افزود: 28 تن از پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ناجوانمردانه بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند.

معروفی گفت: بیشتر این پاسداران از لشکر 14 اصفهان بودند که در یک عملیات انتحاری ناجوانمردانه در جاده خاش - زاهدان به شهادت رسیدند و به مردم اصفهان این شهادت را تسلیت عرض می‎کنم.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس اخلاص در عمل بود، افزود: 75 روز مجاهدت در عملیات فاو و کارخانه نمک اتفاق افتاد و وفا، دوستی و صمیمیت در یک جنگ نابرابر، نشدنی‎ها را شدنی کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه ولایتمداری رزمندگان باعث سربلندی ما در هشت سال دفاع مقدس شد، ادامه داد: امروز وضع ما با آن دوران قابل قیاس نیست ولی اراده‎ها و توکل‎ها کم شده و اگر فرهنگ مدیریت جهادی هشت سال دفاع مقدس دوباره احیا شود باز هم نشدنی‎ها را شدنی خواهیم کرد.

معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: امروز نیازمند گفتمان وحدت در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ دشمن نتوانست به خاطر اختلافات سیاسی بین رزمندگان اختلاف ایجاد کند، متذکر شد: امروز نیز ما نیازمند چنین وحدتی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکیدکرد: سپاه و بسیج ازهم جدا نیستند ما در انقلاب اسلامی سه سپاه داریم یک سپاه شهدای ما هستند که جلوی آنها زانو می‎زنیم و سپاه دوم ایثارگران و پیشکسوتان هستند که در دفاع از ارزش‎ها و دفاع از میهن نمونه است.

انتهای پیام/شبستان

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار