امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب مسیر آینده انقلاب را روشن تر کرد، گفت: پرورش نهال امید در کشور مهم‌ترین اقدام در سالهای آتی است.

هیچ خیری در مذاکره با آمریکا نیست/ آینده کشور در گرو پرورش طلاب و دانشجوی انقلابی است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مردم شهرستان گنبدکاووس با بیان تسلیت و ابراز تاسف در پی حادثه تلخ تروریستی زاهدان و ترور نیروهای جان بر کف سپاه، اظهار کرد: از عاملان و حامیان حمله تروریستی انتقام سختی خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در این حمله وحشیانه دست عربستان و سرویس‌های جاسوسی منطقه کاملا مشهود بود، افزود: دشمنان بدانند که ساکت نخواهیم نشست و این جرثومه‌های فساد و مزدوران شیطان بزرگ از فرزندان غیور سپاه ضربه سنگینی خواهند خورد.

امام جمعه گنبدکاووس  با تاکید بر اینکه نشست ورشو به نظر اکثر کارشناسان بیشتر به نشستی برای عکس یادگاری تبدیل شده بود، خاطرنشان کرد: آنچه موجب شد تا این نشست مضحک به فرجام نرسیده و قبل از شروع شکست بخورد علاوه بر انزوای آمریکا تاثیر حضور پرشور مردم عزیزمان در راهپیمایی 22 بهمن بود.

ترابی با اشاره به اینکه در مقابل این نشست، یک اقدام راهبردی از سوی کشورهای تاثیرگذار منطقه صورت گرفت و نشست ایران، روسیه و ترکیه شکل گرفت، ادامه داد: این نشست مهم عملا نشست ورشو را به حاشیه برد و نشان داد نقش اصلی در معادلات را چه کسانی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب چشم‌انداز 40 سال دوم انقلاب و نظام را با محوریت امید به آینده و با تکیه بر جوانان برای همه مشخص کرد، تصریح کرد:  یکی از بخش‌های مهم این پیام، توصیه به جوانان برای حماسه‌آفرینی با نگاه کامل به داخل کشور و دستور برنامه‌ای و عملیاتی رهبری به جوانان برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن بود.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه یکی از وظایف همه ما مطابق با این پیام پرورش نهال امید به آینده و ساختن تمدن نوین اسلامی با هدف مقدمه سازی برای ظهور حضرتولی عصر (عج) است، اضافه کرد: تحلیل رهبر معظم انقلاب از مسیر طی شده انقلاب واضح است و ایشان هر اشتباه و خللی در روند پیشرفت را به دلیل حضور نیروهای فاصله گرفته از آرمان‌های انقلاب و وابستگی و ترس از غرب می‌دانند.

ترابی فاصله گرفتن از انقلاب و آرمان‌های آن را عامل هرگونه کند شدن شتاب کشور به سمت پیشرفت دانست و گفت: «مرگ بر آمریکا» خط‌ساز، جبهه‌ساز و جریان‌ساز در طی سال‌های متمادی برای انقلاب اسلامی ما بوده و اگر بی‌توجهی به آرمان‌ها و سازشکاری‌ها نبود قطعا دستاوردهای انقلاب بسی بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه هر چه انقلابی‌تر باشیم کار ما بهتر و جلودارتر است، تاکید کرد:هیچ خیری در مذاکره با آمریکا نیست و مدیران و مسوولان باید بدانند که توبه گرگ مرگ است و برخی کشورهای اروپایی نیز مثل انگلستان خدعه‌گر بوده و به آنها نیز نمی‌شود اطمینان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس از شروع ثبت‌نام حوزه‌های علمیه شهرستان گنبدکاووس برای جذب نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود: آینده شهر و کشور ما در گرو طلاب و دانشجویان انقلابی است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار