گروه استان‌ها- مرجع تقلید شیعیان گفت: اتصال و تکمیل پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان به مشهد مقدس از طرح‌های مهمی بوده که امید می‌رود راه‌آهن کشور برای اتمام و راه‌اندازی آن همت کند.

 آیت‌الله علوی‌گرگانی: پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان ـ مشهد ‌راه‌اندازی شود

به گزارش گلستان 24 ؛آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان راه‌آهن کشور و استان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان برای توسعه خطوط ریلی کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: حقیقت این بوده که هیچ‌کدام از وسایل حمل‌ونقلی برکت و ارزشمندی راه‌آهن را ندارد، توسعه خطوط راه‌آهن از ابعاد مختلف نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقلی به منفعت مردم و کشور است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ابراز کرد: اتصال و تکمیل پروژه نیمه‌تمام راه‌آهن گلستان به مشهد مقدس از طرح‌های مهمی بوده که امید می‌رود راه‌آهن کشور برای اتمام و راه‌اندازی آن همت ویژه‌ای داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: نقل و انتقالات بار و مسافر توسط خطوط ریلی ارزان‌تر و به سود جامعه است، بنابراین باید نسبت به توسعه راه‌آهن همت بیشتری شود، همچنین راه‌آهن ایران سعی کند هزینه‌های بلیت و سفر خود را کنترل و مدیریت کند تا میل و رغبت مردم نسبت به استفاده از قطار بیشتر شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار