دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

 هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد‌

به گزارش گلستان 24 ؛ حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 70 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته نوزدهم، 70 راس اسب در 7 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200، یک‌هزار و 550 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته نوزدهم این مسابقات، در دور نخست بنیامین جرجانی با اسب درقوش‌دزقی، علی محمد غراوی با اسب توی‌استوری و آرمین آق‌آتابای با اسب حریف به ترتیب در دورهای دوم و سوم، در دور چهارم آق‌اویلی بشگرد با اسب هامون، در دور پنجم عبدالقادر صالح‌پور با اسبی به نام کروم، در دور ششم موسی محمدی با اسب مستر دن و در دور هفتم ستار مهرانی با اسب زیبابوی  عناوین برتر را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 114 میلیون و 400 هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته بیستم کورس پاییزه هفته آینده در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار