سرپرست معاونت خدمات‌ شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح استقبال از بهار از ۱۱ اسفند در گرگان خبر داد.


اجرای طرح استقبال از بهار از ۱۱ اسفند

به گزارش گلستان 24 ؛موسی‌الرضا صفری سرپرست معاونت خدمات‌ شهری شهرداری گرگان گفت: طرح استقبال از بهار با شعار شهر پاک و تمیز، شهروند مسوولیت‌پذیر به صورت رسمی از ۱۱ اسفندماه با رژه ماشین‌آلات و نمایش تجهیزات شهرداری گرگان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در چند مرحله و با برنامه‌ریزی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری گرگان اجرا خواهد شد و وظیفه دبیری آن بر عهده معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان است.

صفری گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه  سال جاری ،طرح ویژه پاکسازی معابر با بکارگیری تمامی امکانات و نیرو‌ها اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اسکان بخشی از مسافران نوروزی در مدارس، در رایزنی با آموزش و پرورش مقرر شد مدارس هدف اسکان مسافران، نیز به صورت ویژه، با تلاش شهرداری گرگان نظافت و پاکسازی شود.

صفری گفت: شهروندانی که در در نظافت و زیباسازی شهر بیشترین تعامل و همکاری را با شهرداری گرگان داشته باشند به پاس قدردانی از آن‌ها، گلدان گل اهدا خواهد شد.

صفری ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها و جوی‌های آب، شستشوی باکس‌های زباله و نظافت کوچه‌ها، آهک‌پاشی، رنگ‌آمیزی و شستشوی مخازن، خط کشی جدید معابر، حذف برچسب‌ها از دیوارها، آیفون‌ها و درب منازل از دیگر اقداماتی است که از روز‌های گذشته آغاز شده است.

وی گفت: تمامی عملیات‌های عمرانی، حفاری در خیابان‌ها، در سطح شهر گرگان از ۱۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع است.

صفری گفت: بازار هفتگی چهارشنبه بازار گرگان از ۱۵ اسفند به صورت هر روز بازار فعال است و در پنج نقطه دیگر نیز بازار‌های محله‌ای ویژه دستفروشان در نظر گرفته شده است.

صفری گفت: همچنین ، زمین شهرداری گرگان ابتدای خیابان شهید رجایی روبرو مکتب‌الحسین (ع)، پارکینگ طبقاتی عدالت ۱۷، بازارچه بنفشه در ابتدای خیابان شهید بهشتی جنب بازار رضا، پارکینگ آفتاب ۱۳ و پارکینگ دربنو و پارکینگ خیابان پنج آذر ابتدای آذر یک جنب فرمانداری گرگان پنج نقطه در نظر گرفته شده برای بازارچه دستفروشان در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار