شهردار گرگان گفت: خوشبختانه طرح های خلاقانه و ابتکاری ما در نوروز ۹۷ مورد توجه جمعی از شهرداری های کشور قرار گرفت.

فعالیت های مشترک شهرداری گرگان با میراث فرهنگی گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان گفت: خدمات نوروزی که در گرگان ارائه شد حتما در توسعه بخش های مختلف استان تاثیر خواهد داشت گرچه نوروز کوتاه است اما تاثیرات خدمات آن بلندمدت تر است.

وی افزود: کارهای متراکم و پر حجمی در پیش و حین نوروز انجام شد، طوفان نخستین روزهای نوروز باعث شد کارها دوباره انجام بگیرد و در این مسیر انعکاس اخبار برای ما دلگرم کننده و انتقادهای دلسوزانه نیز یاری رسان بودند.

دادبود خاطرنشان کرد: حجم فعالیت های در دو ماه پایان سال 96 از جمله تصویب بودجه، تفویض اختیارها و ارائه راه حل های مدیریت شهری، قابل توجه بود و اتفاقات خوبی افتاد تا این لحظه رقم خورد.

انجام 166 طرح و پروژه نوروزی در گرگان

شهردار گرگان اعلام کرد: 166طرح در ستاد استقبال از بهار شهرداری گرگان به تصویب رسید که در چهار محور «ارائه خدمات مناسب، توسعه و ترمیم زیرساخته های شهری ، زیباسازی شهر و فعالیت های فرهنگی ورزشی و اجتماعی» اجرایی شد.

وی متذکر شد: خوشبختانه طرح ها و پروژه های نوروزی شهرداری گرگان مورد استقبال همشهریان و مسافران قرار گرفت و بازتاب خوبی در رسانه های ملی داشت و طرح های ابتکاری و خلاقانه ما مورد توجه شهرداری ها در سراسر کشور قرار گرفت.

دادبود گفت: آنچه اتفاق افتاد ماحصل تلاش جمعی همه دست اندرکاران در حوزه مدیریت شهری بود و به خود می بالیم که توانستیم در اولین قدم شهرداری در گرگان، فعالیت های مورد توجه انجام دهیم.

فعالیت های مشترک شهرداری گرگان با میراث فرهنگی گلستان

شهردار گرگان تصریح کرد: در چهار سال آینده حوزه های کاری مشترکی با میراث خواهیم داشت و محوری ترین پروژه های ما موضوعاتی است که در حوزه گردشگری تاثیرگذاری داشته باشد.

وی از توجه ویژه شهرداری گرگان به بافت تاریخی شهر خبر داد و افزود: از جمله برنامه های دیگر ما در گرگان به عنوان مرکز ثقل فعالیت های اقتصادی استان، انجام پروژه های سرمایه گذاری و ایجاد بازارچه صنایع دستی پررونق و گردشگری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار