مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در نوروز سال ۹۸ نیز جشن نوروزگاه در همه شهرستان‌های استان گلستان اجرا می‌شود.

 جشن نوروزگاه در همه شهرستان‌های گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ابراهیم کریمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان آق‌قلا اظهارداشت: در راستای تقویت آمادگی استان گلستان برای استقبال از نوروز 98 و جذب گردشگر ستاد خدمات سفر استان و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: پیش‌بینی ما در نوروز امسال این است که سال خوبی را در جذب گردشگر داشته باشیم و شهرستان آق قلا نیز از جمله شهرهای پیشگام در این زمینه است و به همین علت امسال در شهرستان آق‌قلا 4 نوروزگاه مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به آمادگی استان گلستان برای پذیرش مسافران نوروزی گفت: امسال هم به تعداد کمیت و هم به لحاظ کیفیت خدمات سفر در استان گلستان افزایش دارد و پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان همه مسافران در استان انجام شده است.

کریمی افزود: با توجه به اهمیت روستاهای استان در حوزه گردشگری جمع بندی شد تا نوروزگاه‌های روستایی فعالیت بیشتری داشته باشند و امیدواریم در این حوزه هم شاهد نوروزگاه‌های جذابی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه در سال 97 شاهد رشد 87 درصدی بازدید گردشگران از استان بودیم، گفت: امسال 11 میلیون و 178 هزار و 922 بازدید از جاذبه‌های استان گلستان اتفاق افتاد و امیدواریم در سال آینده افزایش یابد.

کریمی افزود: امسال آمار اسکان گردشگران، خدمات بهداشتی و خدمات امداد و نجات به گردشگران هم در استان گلستان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار