رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: با همراهی مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی، به دنبال آن هستیم تا ساخت و ساز توسط اهل فن و مهندسان در استان باشد و پای دلالان و سودجویان از این عرصه حذف شود.

 پای دلالان از عرصه ساخت‌و‌ساز در گلستان حذف می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛حسین ویزواری امشب در آئین بزرگداشت روز مهندس که در سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس نام‌گذاری شده، اما نه یک روز بلکه هر روز، روز مهندس است زیرا امنیت اجتماعی مدیون مهندسان است و از طرفی مظلوم‌ترین قشر جامعه هم مهندسان هستند.

وی با بیان این که مهندسان با حداقل دستمزد مسئولیت بسیاری دارند، افزود: شما با حضور در انتخابات هیئت مدیره جدید را انتخاب کردید و هیئت مدیره هم همه تلاش خود را می‌کند تا جایگاه از دست رفته نظام مهندسی را بازگرداند.

ویزواری با اشاره به فعالیت 9 هزار مهندس در استان، ادامه داد: با شما عهد و پیمان می‌بندیم که در راستای اجرای قوانین بخصوص ماده 15 و برای دفاع از حقوق اجتماعی اعضاء همه تلاش خود را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با همراهی تصمیم‌سازان استانی و وزارت راه و شهرسازی، به دنبال آن هستیم تا ساخت و ساز توسط اهل فن و مهندسان باشد و پای دلالان و سودجویان از این عرصه حذف شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اضافه کرد: ما یک مهندس هستیم و به رشته خود افتخار می کنیم و با تمام توان برای سربلندی حرفه خود تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در زمینه طراحی کنترل نقشه با پیگیری مهندس غراوی معاون عمرانی استاندار دوباره به سازمان نظام مهندسی واگذار شد و در بحث نظارت هم همه سعی خود را می‌کنیم تا با وجود محدودیت‌ها مشکلات را از بین ببریم.

ویزواری در پایان خاطرنشان کرد: ساخت و ساز باید توسط اهل فن که همان مهندسان عضو نظام مهندسی هستند انجام شود و برای دفاع از حیثیت جامعه مهندسی کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار