معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: از اکنون برای حوزه اجتماعی وزارت کشور برنامه‌هایی تدوین شد و شعار عملی حوزه اجتماعی وزارت کشور توسعه مشارکت‌های اجتماعی و کیفی‌سازی این مشارکت‌ها است.

 توسعه مشارکت‌های اجتماعی اولویت وزارت کشور است

به گزارش گلستان 24 ؛کمال اکبری امشب در بازدید از موسسه سبزگامان بسکی اظهارداشت: تلاش وزارت کشور در حوزه اجتماعی بسترسازی قانونی برای حمایت سازمان‌های مردم نهاد و فعال‌سازی مشارکت‌های اجتماعی است.

وی افزود: برنامه های ما از امسال مشخص شده و اولویت و شعار ما در سال آینده توسعه مشارکت‌های اجتماعی و کیفی سازی مشارکت‌ها است.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور بیان داشت: نگاه ما به سازمان‌های مردم نهاد، مردم نهادی است و حمایت می‌کنیم تا روی پای خود بایستند و موانع را برطرف کرده و بسترسازی قانونی در راستای حمایت از آنها انجام می‌دهیم.

وی ادامه  داد: گنبدکاووس اندیشه، ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد دارد. دکتر بسکی مربوط به یکی، دو روز نیست بلکه یک نهضت با رویکرد مثبت برای محیط زیست است.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: در گنبدکاووس 74 سمن و سازمان مردم نهاد در حوزه مختلف فعالیت دارند که موسسه سبزگامان بسکی فعالیت‌های خوبی در حوزه حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز انجام داده است.

وی افزود: رویکرد و فعالیت اصلی این موسسه حفظ پارک ملی گلستان و جلوگیری از ریختن زباله و پاکسازی پارک ملی گلستان از زباله است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: موسسه سبزگامان با مدیریت دختر دکتر بسکی و داماد وی پارکی در شهر گنبدکاووس به وسعت 1.7 هکتار به عنوان موزه گیاه‌شناسی با ارزش‌گذاری گونه‌های جنگل‌های هیرکانی با چند میلیارد تومان هزینه در حال احداث دارد.

وی ادامه داد: همچنین توسط این موسسه تفرجگاه استاندارد در پارک ملی گلستان با اعتبار 2 میلیارد تومان با هدف پاکسازی زباله در محل پارک ملی و حفظ محیط زیست در حال احداث است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار