شهردار گرگان گفت: دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود.

دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالرضا دادبود صبح چهارشنبه در جلسه تقدیر از بانوان شهرداری گرگان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: مسائل بانوان همیشه برای ما جز اولویت‌ها بوده و برنامه‌هایی را هم در دست اجرا داریم.

وی با تأکید بر شایسته سالاری در پست های مدیریتی، ادامه داد: در همین راستا در بخش بانوان برنامه‌ریزی انجام شده تا کارکنان خانم شهرداری گرگان در قالب پر کردن فرم‌های خوداظهاری توانمندی و علاقه‌مندی‌های خود را در کنار پیشنهادات و انتقادها اعلام کنند تا بتوانیم شاهد توسعه انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری گرگان باشیم.

دادبود افزود: قرار است کارگروهی برای حوزه بانوان تشکیل شود که جمعی از همکاران در آن کمیته عضو شوند و از این طریق مسائل حوزه بانوان پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر با تغییر چارت سازمانی و تشکیل دفتر امور بانوان و خانواده هم موافقم و امیدوارم بتوانیم این دفتر ویژه را در شهرداری تشکیل دهیم.

دادبود گفت: استفاده از ظرفیت همکاران مجموعه شهرداری دستور اول کار ما است و منابع انسانی مهم ترین منابعی است که ما داریم و اگر امروز من به عنوان شهردار موفق بوده‌ام که در بهمن‌ماه حقوق و عیدی را پرداخت کنم حاصل تلاش تمام همکاران در تمام حوزه‌ها بوده و نقش شهردار تنها برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بوده است.

وی تاکید کرد: هیچ شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد و موفق باشد و هیچکس نمی‌تواند چنین ادعایی کند و این موفقیت‌ها حاصل همکاری همه شما همکاران در شهرداری گرگان است.

دادبود در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گرگان، اظهار کرد: پیگیر این مسأله هستیم اما این موضوع دست شهردار یا شورا نیست و ضوابطی دارد که باید از طریق وزارت کشور ابلاغ شود و ما وظیفه داریم این موضوع را پیگیری کنیم که این دغدغه ما است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار