دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۶ فقره پرونده به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با موضوع قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است.

 بیش از ۲۲ میلیارد تومان پرونده قاچاق کالا و ارز در گلستان تشکیل شد

به گزارش گلستان24 ؛ ابراهیم دشتیان عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون 756 فقره پرونده به ارزش 22 میلیارد و 700 میلیون تومان با موضوع قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به ارجاع  پرونده این تخلفات به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی استان گفت: عمده پرونده‌های کالاهای قاچاق کالا در استان مربوط به لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل‌های دارویی است.

دشتیان به تشکیل کارگروه ویژه برای جلوگیری از خروج دام زنده از استان اشاره کرد و افزود: این کارگروه متشکل از دستگاه‌های همکار سازمان جهادکشاورزی، پلیس راه و راهور، تعزیرات حکومتی و غیره خواهد بود که گزارشی از وضعیت ورود و خروج دام و طیور زنده از استان را به استاندار ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها خروج دام زنده از سوی استانداران ممنوع شده است، گفت: ممنوعیت ورود و خروج دام و طیور زنده از استان‌ها به استانداران تفویض اختیار شده و در صورتی که استاندار دستور دهد جلوی خروج دام زنده از استان گرفته خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یادآور شد: این طرح با هدف تأمین نیاز مردم استان در شب عید به گوشت قرمز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار