مدیر حج و زیارت گلستان گفت: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‎گذاری حج تمتع تا پایان بهمن سال ۸۵ می‌توانند به دو طریق مراجعه حضوری به ۲۷ کاروان در استان گلستان و سامانه حج و زیارت نسبت به ثبت‌نام و دریافت کدرهگیری اقدام کنند.

 ثبت‌نام حج تمتع سال ۹۸ در استان گلستان از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش گلستان24 ؛علی میرقاسم‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل ثبت‌نام حج تمتع سال 98 اظهارداشت: برای سال آینده شرایط حضور 84 هزار و 500 نفر از مردم ایران برای تشرف به حج تمتع سال 98 فراهم شده است.

وی افزود: برابر دستورالعمل سازمان حج و زیارت، متقاضیانی که ودیعه فیش حج تمتع تا پایان بهمن سال 85 را در اختیار دارند از روز جمعه 10 اسفند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های تعیین شده و سامانه حج اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان بیان داشت: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‎گذاری حج تمتع می‌توانند با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروزسانی اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

وی گفت: همچنین 27 کاروان از روز جمعه آماده ثبت‌نام افراد واجد شرایط است که در صورت افزایش تعداد کاروان‌ها این مسئله به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

میرقاسم‎‌پور ادامه داد: مردم استان گلستان برای اطلاع از هرگونه تغییرات و دستورالعمل جدید می‌توانند به سامانه حج و زیارت استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار