مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که پس از آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز برگزار خواهد شد.

 ۵۶۰۰ گلستانی در آزمون کتبی طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ ثبت‌نام کردند

به گزارش گلستان24 ؛ حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان گلستان همزمان با سراسر کشور اظهارداشت: این آزمون فردا ( 9 اسفند) ساعت 8 و 30 دقیقه در حوزه‌های منتخب 14 شهرستان استان گلستان، همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه حافظان و قاریان در 14 رشته با هم رقابت می‌کنند، افزود: در شهرستان گرگان نیز این آزمون در ساعت مقرر و به صورت متمرکز در دبیرستان واثقی با حضور مسئولان و حافظان و قاریان برتر استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به اجرای طرح ملی قرآنی 1452 نیز بیان داشت: این طرح با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد قرآنی برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 600 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که پس از آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز برگزار خواهد شد.

سلیمانی‌فرد عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش پس از معرفی نفرات برگزیده در مسابقه کتبی، آزمون شفاهی در دارالقرآن‌های سراسر استان برگزاری می‌شود.

وی با بیان اینکه گلستان در زمینه حفظ قرآن کریم از استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها و برنامه‌ها به تعمیق فرهنگ قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار