فرمانده مرزبانی کشور گفت: ارتباط ما با مرزبابان کشور همسایه مانند ترکمنستان بسیار خوب است و با توجه به شرایط اقلیمی و سرزمینی تقریبا مشترک با کشور ترکمنستان، آمادگی سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه کشاورزی و صنعت با این کشور هستیم.

 فرمانده مرزبانی ناجا: مناطق مرزی ایران و ترکمنستان آماده سرمایه‌گذاری است

به گزارش گلستان 24 ؛سردار قاسم رضایی  در همایش انقلاب مرزها با موضوع صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون به صورت ارتباط تلفنی مستقیم اظهار داشت: مرزنشینان و مردم خوب ترکمن در نواحی مرزی داشلی‌برون نسبت به فرمایشات و تبعیت مقام معظم رهبری نگاه والایی دارند و همواره در همه صحنه های انقلاب حضور فعال داشتند.

وی افزود: مرزنشینان و مردم نواحی مرزی استان گلستان بهترین مرزیاران ما بوده و به عنوان فرمانده یگان احتیاط مرز همکاری و تعامل خوبی با مرزبابان دارند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور خود در زمان تحویل سال 95 در نقطه صفر مرزی اینچه برون‌ بیان داشت: بنده در زمان سال تحویل میهمان مردم خوب این خطه بودم و نگاه وحدت‌بخش آن در زندگی و حفاظت از مرزهای این منطقه بسیار ارزشمند بوده و همواره به عنوان الگو از آن یاد می‌شود.

وی ادامه داد: علمای اهل سنت در این منطقه که نقش موثری در تحکیم وحدت دارند تعامل خوبی با فرماندهان مرزبانی استان و شهرستان و مرزبابان مناطق مرزی دارند که جای تقدیر دارد.

سردار رضایی گفت: خوشبختانه ارتباط ما با مرزبابان کشور همسایه از طریق استان گلستان مانند ترکمنستان بسیار خوب است و با توجه به شرایط اقلیمی و سرزمینی تقریبا مشترک با کشور ترکمنستان آمادگی سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه کشاووزی و صنعت با این کشور در مناطق مرزی هستیم.

وی یادآور شد: با توجه به شعار مقام معظم رهبری " من یک انقلابی هستم" مرزبابان ما با تبعیت از نگاه بلند رهبر معظم انقلاب این شعار را سرلوحه خود قرار داده و با سر دادن شعار من یک انقلابی هستم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار