رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: اجلاس سراسری نماز و مدارس سال آینده به میزبانی استان برگزار می‌شود.

 اجلاس سراسری نماز سال آینده در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24 ؛ قاسم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌های موجود فرهنگی آماده میزبانی از بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز است.

وی با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز سال آینده به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، افزود: در روزهای اخیر با میزبانی استان از این رویداد بزرگ فرهنگی تحت عنوان "اجلاس سراسری نماز و مدارس" موافقت شده است.

محمدی گفت: جزئیات مربوط به زمان و نحوه برگزاری این اجلاسیه به زودی به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهد رسید.

وی درباره برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی مربیان کانون‌های پرورش فکری با موضوع شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز اظهارداشت: ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در میان مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارتقا دانش و بینش مربیان کانون‌ها نسبت به معارف نماز و ارتقا توانمندی و مهارت عملی آنان به منظور انس کودکان به نماز از مهمترین اهداف این دوره است.

محمدی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی و توانمندسازی در 21 اسفندماه امسال بیان داشت: گفتمان‌سازی و تبیین درست معارف دینی و ایجاد انس با نماز و پاسخگویی مناسب به نیازهای معنوی کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف این دوره آموزشی خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنانش به رسیدگی به مساجد بین راهی به ویژه در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: جلسه‌های متعددی پیرامون نظافت مساجد بین راهی، اقامه نماز و اعزام روحانی به این مساجد برگزار شده که امسال امیدواریم شرایط مناسبت‌تری برای ارائه خدمات معنوی به مسافران و گردشگران داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار