پیش از ظهر امروز با اجرای رژه موتوری توان و استعداد شهرداری گرگان طرح «استقبال از بهار» شهرداری به طور رسمی با حضور فرماندار گرگان آغاز شد.

 آغاز طرح «استقبال از بهار» شهرداری گرگان با اجرای رژه موتوری / ساخت 60 المان نوروزی در شهر گرگان

به گزارش گلستان24 ؛ صبح امروز با اجرای رژه موتوری توان و استعداد شهرداری گرگان طرح «استقبال از بهار» شهرداری به طور رسمی با حضور فرماندار گرگان آغاز شد.

شهردار گرگان صبح امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهارکرد: ایام نوروز با پاکیزگی عجین شده و همه سعی می‌کنند در این ایام منازل و محل کارشان را نظافت ویژه انجام دهند.

عبدالرضا دادبود ادامه داد: به همین ترتیب ما نیز در مدیریت شهری سعی خواهیم کرد که شهر را زیباتر از گذشته در ایام نوروز داشته باشیم که در همین راستا «طرح استقبال از بهار» برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد که امروز با این رژه تجهیزات و توان شهرداری گرگان آغاز شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در این طرح شهرداری گرگان با 50 دستگاه خودرو و 500 نفر نیرو در این روزهای پایان سال که بسیار پرکار است در خدمت مردم خواهیم بود.

* ساخت 60 المان نوروزی امسال در دستور کار شهرداری گرگان

دادبود بیان کرد: ساخت 60 المان نوروزی امسال در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفته که سعی شده متفاوت‌تر از گذشته باشد و این المان‌ها بسیار بروز و جذاب خواهد بود.

وی تاکیدکرد: سال گذشته المان «اتوبوس سبز» و «کلبه سبز» بسیار مورد استقبال واقع شد و حتی سال گذشته موضوع پاکیزگی و زیبایی شهر از دیگر مباحثی بود که بعد ملی پیدا کرد و در بسیاری از نظرسنجی‌ها نمره بسیار خوبی را کسب کرد.

شهردار گرگان بیان کرد: امسال در نظر داریم همانند سال گذشته که بیش از 85 درصد مردم تمایل حضور مجدد در گرگان داشتند را امسال هم تکرار کنیم و با شعار «شهروندان مسوولیت پذیر در کنار مدیریت شهری» مسوولیت‌پذیر این مهم را رقم بزنیم.

دادبود تصریح کرد: موضوع گردشگری محور توسعه در کشور است و شهرداری گرگان هم در این حوزه برنامه بسیار گسترده‌ای دارد و از همه ظرفیت‌هایی که بتواند به موضوع گردشگری گرگان کمک کند، بهره خواهیم گرفت.

وی گفت: معتقدم آینده خوبی در انتظار گرگان است و حتما اتفاقات خوبی در گرگان رقم خواهد خورد و پروژه‌های تفریحی و گردشگری در دستور کار گرگان متنوع‌ترین موضوعاتی است که در کشور اتفاق افتاده که پروژه‌ها با همت شهرداری گرگان و مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید./فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار