عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ایران پس از ۴۰ سال در مسیر تمدن‌سازی قرار گرفته که به‌زودی اثربخشی آن به عنوان یک الگو تجلی می‌یابد.


بیانیه گام دوم انقلاب راهبردی مهم برای تحقق و ایجاد تمدن نوین اسلامی است

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در همایش تجلیل از یاوران صدیق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران با فطرت انسان‌ها سروکار داشته و دارد برای همین است که این انقلاب تاکنون با پشتوانه مردمی خود برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کرده و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، افزود: استقلال، آزادی، امنیت، استکبارستیزی و ... از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که در این سال‌ها بدون آنکه خدشه‌ای به آن وارد شود، تحقق یافته است. امروز کسانی امنیت و آزادی را می‌فهمند که طعم ناامنی و دیکتاتوری را چشیده باشند.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه مبتنی بر استمرار، کارآمدی و رسیدن به اهداف نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: خروجی بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی مهم برای تحقق و ایجاد تمدن نوین اسلامی است. ایران اسلامی پس از ۴۰ سال در مسیر تمدن‌سازی قرار گرفته است که به زودی اثربخشی آن به عنوان یک الگو تجلی خواهد یافت.

احمدی گفت: برای رسیدن به این هدف و مسئولان در هر رده‌ای باید در راستای تقویت اعتمادعمومی، جلب مشارکت اجتماعی، خنثی‌سازی فعالیت دشمنان، آرامش اجتماعی و رویش کیفی مستمر نظام گام بردارند.

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم مردم‌محوری را از راهبرد‌های اساسی نهضت امام خمینی (ره) برای استقرار وپیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: همه اقوام و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ و استمرار آن نقش داشتد.

وی گفت: امام خمینی (ره) نیز هیچ‌گاه اجازه نداد یک قشر یا یک حزب خاصی اداره شود بلکه معتقد بود همه مردم از هر قشر وحزبی در انقلاب سهیم بوده و هستند و باید در صحنه مدیریت آن نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار