قوه قضائیه وظیفه خود در قبال مسکن مهر را تمام کرد؛

دادگستری شهرستان کلاله با ارسال رای صادره در خصوص عوامل دخیل در پروژه مسکن مهر کلاله، وظیفه خود را در قبال این ساکنان تمام کرد.

رای عوامل دخیل در پروژه مسکن مهر کلاله صادر شد/ نماینده شرق گلستان پازل را کامل کند + مستندات

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ یکی از سوالاتی که برای اذهان عمومی در قبال مشکلات مسکن مهر کلاله پیش آمده بود، این بود که در این ماجرا چه کسی و کسانی دخیل و از این بین چه کسانی مقصر هستند.

 

با بروز مشکلاتی همچون نشست بلوک های مسکن مهر و دیگر موارد پیش آمده در این مجموعه، دادگستری شهرستان کلاله برای رسیدگی به مشکلات این ساکنان ورود کرد و حکم عوامل دخیل در پروژه مسکن مهر کلاله صادر برخی از افراد، محکوم به پرداخت جریمه به برخی از ساکنان مسکن مهر کلاله شدند.

در حالی که دادگستری شهرستان کلاله برای رسیدگی به مشکلات ساکنان و اعاده حق آنها تلاش می کند، می طلبد که شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در خصوص جذب اعتبارات مورد ادعا در مصوبه ای که توسط نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در کلاله تصویب شد، پیگیری های لازم را داشته باشد تا در پایان دوره خود حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند از خود به عنوان نماینده مردم، در مقابل مردم شرق گلستان دفاع کند.

گفتنی است این سایت طبق وظیفه ذاتی خود و در راستای کمک به محرومان و مردم و اعاده حق مسکن مهرنشینان اقدام به انتشار چنین مطلبی کرده است و تا تکمیل این پروسه پیگیری های لازم انجام می شود و یادآور می شویم که برای حفظ آبروی افراد، سعی شده از نام و عنوان حقوقی شرکت ها و ادارت استفاده شود و متذکر می شویم که هر یک از شرکت ها و ادارت یاد شده در صورت رای جدید دادگاه تجدید نظر، می توانند جهت انتشار رای جدید از این سایت اقدام کنند. 

1

2

3

4

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار