مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در روزهای آینده ۴ شهید گمنام در استان گلستان تشییع و تدفین می‌شوند که ۲ شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گرگان و ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر تدفین می‌شوند.

 پیکر مطهر ۴ شهید گمنام در دانشگاه‌های گلستان تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: در این برهه از زمان باید افرادی در جامعه ما فعالیت کنند که تفکر انقلابی داشته باشند. بدون تفکر انقلابی و روحیه جهادی نمی‌توان مشکلات پیش‌رو را برطرف کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بیان کرد: در زمان اسلام امامان باید مردم را به همراهی با ولایت فقیه دعوت می‌کردند و مردم پای کار نبودند اما امروز مردم بابصیرت ما می‌دانند که پیروزی‌ در برابر دشمنان با پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه میسر است.

وی ادامه داد: داشتن حکومت ولایی و رهبری ولی‌فقیه، حضور و حمایت مردم و روحیه انقلابی 3 عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و دشمن همواره برای  تضعیف این 3 عامل سعی و تلاش کرده است.

ملک شاهکوهی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که به قول فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نخستین و آخرین انقلابی است که شکل گرفته و ما نباید به آشوب‌ها و اغتشاشات دامن بزنیم تا خدای نکرده انقلاب ما دچار تزلزل شود زیرا این آشوب‌ها مایه خوشحالی دشمن و نزدیک شدن به اهدافش است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز استان گلستان به 137 شهید گمنام مزین شده و به برکت خون این شهدا و با توصیه‌های مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در روزهای آینده 4 شهید گمنام در استان گلستان تشیع و تدفین می‌شوند که 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گرگان و 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر تدفین می‌شوند.

محمود خطیر دبیر انجمن راهیان نور استان گلستان هم در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام و شهدا در 8 سال دفاع مقدس با اینکه بسیاری از آنها سن زیادی نداشتند اما به ولی‌فقیه خود اقتدا کردند.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس کارخانه انسان‌سازی بود و تمام کسانی که در جبهه بودند در گرمای شدید و سرمای طاقت فرسا پای اعتقادات خود و دفاع از میهن اسلامی ایستادند تا نظام جمهوری اسلامی تثبیت شود.

دبیر انجمن راهیان نور استان گلستان بیان کرد: تا پایان هفته 120 دانشجو دختر و پسر دانشگاه گنبدکاووس در 2 مرحله به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند تا با سیره سیاسی، عبادی و اخلاقی شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار