- فن بازار منطقه ای گلستان به عنوان نوزدهمین فن بازار کشور در پارک علم و فناوری شهرک صنعتی آق قلا افتتاح شد.

 فن بازار منطقه ای گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان24 ؛ فن بازار منطقه ای گلستان ظهر سه شنبه در مرکز پارک علم و فناوری گلستان به عنوان نوزدهمین فن بازار منطقه ای کشور با حضور رئیس فن بازار ایران و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در این مراسم گفت: تجربه جهانی نشان می دهد اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید وارد مقوله تکنولوژی شویم و به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

موسی حسام افزود: در گذشته در نمایبشگاه هایی که تحت عنوان هفته پژوهش در استان برگزار می شد دانشگاه ها به ارائه تجهیزات خود می پرداختند و خبری از ایده نو و فناوری نبود اما چند سالی است که مراکز دانشگاهی در حوزه فناوری ورود پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو درصد از شرکت های گلستان در حوزه فناوری نوین فعالیت می کنند و این نشان دهنده این است که در این حوزه باید توجه بیشتری داشته باشیم.

حسام با بیان اینکه ۴۰ شرکت دانش بنیان در گلستان فعالیت می کنند، تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان گلستان جزو ده شرکت برتر در کشور هستند اما این آمار کافی نبوده و ما باید با سرعت بیشتری پیشرفت کنیم.

وی افزود: فن بازار منطقه ای مرکزی است که اطلاعات جامع فناوری کشور را دارد افرادی که دانش فنی دارند و سرمایه گذاران را به هم معرفی می کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار