مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در اجرای طرح راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده در گلستان صحت ۸۶ درصد تحقق اشتغال استان تایید شد.

صحت ۸۶ درصد از اشتغال ایجاد شده گلستان تایید شد

به گزارش گلستان 24 ؛سعید مازندرانی عصر چهارشنبه در حاشیه چهاردهمین کارگروه اشتغال استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل کمیته نظارت در اردیبهشت ماه در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای سال از سه هزار و ۶۶۱ طرح ایجاد شده دو هزار و ۷۴ مورد بازدید انجام شد.

وی با بیان اینکه در ۹۶ درصد از بازدیدهای انجام شده، تخصیص در راستای اجرای طرح بوده است، افزود: همچنین در راستای راستی آزمایی تحقق اشتغال از محل کار هزار نفر که مشخصات آنها در سامانه رصد ثبت شده بود، بازدید حضوری به عمل آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: این بازدید با حضور نمایندگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی، فرمانداری ها و نماینده دستگاه های اجرایی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستی آزمایی انجام شده صحت ۸۶ درصد تحقق اشتغال استان تایید شد و مابقی در محل کار حضور نداشتند و اشتغال آنها مورد تایید قرار نگرفت.

مازندرانی از کاهش نرخ بیکاری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون صنعت، معدن و تجارت گلستان با ۱۰۵ عملکرد نسبت به تعهد اشتغال هشت هزار و ۴۰۰ شغل ایجاد کرده است و بعد از آن بیشترین اشتغال توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (دو هزار و ۳۰۰ شغل) و جهادکشاورزی (دو هزار شغل) ایجاد شده است.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار