فرماندار کلاله گفت: طی ۱۱ ماه گذشته، ۷۷۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان این شهرستان، پرداخت شد.


پرداخت ۷۷۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش گلستان 24 ؛ حمیدی فرماندار کلاله امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: اعتبارات مشاغل خانگی از محل تسهیلات بانکی، یک و نیم میلیارد تومان است که طی ۱۱ ماه اخیر، در راستای حمایت از مشاغل خرد و ایجاد اشتغال بانوان شهرستان، ۷۷۰میلیون تومان تسهیلات، با اشتغال زایی ۷۷ نفر پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین، طی این مدت، در راستای ایجاد اشتغال پایدار ۵۸۲ پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل ارسال شد.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۴۱ پرونده با اعتبار ۱۷۰ هزار و ۲۲۲ میلیون ریال با اشتغال زایی ۳۶۹ نفر از محل اعتبارات توسعه روستایی پرداخت و ۳۴۱ پرونده نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: همچنین، طی این مدت، بانک‌های عامل، ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با اشتغال زایی ۳۶ نفر از محل اعتبارات بند الف. و ب. تبصره ۱۸ پرداخت کردند.

وی افزود: ۱۴ پرونده نیز با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۴۲ میلیون ریال و اشتغال زایی ۳۹ نفر از محل تبصره ۱۸ به بانک‌ها ارسال شده است که تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی از رتبه اول اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان در استان خبر داد و گفت: با اجرای طرح کارورزی در کلاله، ۱۴۶ نفر از فارغ التحصیلان در شهرستان مشغول به کار شدند و حقوق آنان طی شش ماه و بیمه طی دو سال توسط دولت پرداخت می‌شود.

حمیدی در پایان گفت: تا پایان اسفند ماه، با پرداخت تسهیلات پرونده‌های ارسالی بانک‌های عامل، اشتغال ایجاد شده در شهرستان کلاله فراتر از حد انتظار می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار